piątek, 23 października 2015

BUTY HOOY - PODSUMOWANIE...

Nadszedł czas podsumowania .W dzisiejszym poście napiszę wszystkie wady i zalety butów HOOY , które otrzymałam w ramach testowania.

Pierwszą i podstawową zaletą dla mnie, jest ich kolor. Uwielbiam brąz w każdej postaci. Oczywiście w sklepie http://www.hooy.eu/ jest ogromny wybór kolorów, również dla zwolenników innych barw :).
Co do białych sznurówek - wyglądają świetnie, ale myśl , że kiedy zszarzeją to wymienię je na inny kolo , chociaż jeszcze nie jestem tego do końca pewna .
Druga zaleta to ogromna wygoda, jaką czuje się podczas ich używania. Przy każdym kroku odczuwałam"sprężynowanie", co znaczy, że ich podeszwa jest bardzo miękka i elastyczna. Nie ocierają stopy, nie uciskają ani nie powodują żadnego dyskomfortu .
Trzecia zaleta - nie ma nadmiernego pocenia się nóg mimo, spędzenia w butach HOOY większej części dnia. Są ciepłe, ale nie przegrzewają stopy, co jest wyjątkowo potrzebne zwłaszcza podczas wędrówki latem.
Czwarta zaleta - są chyba niezniszczalne . Chodziłam w nich wszędzie. Do lasu, w góry, jeździłam na rowerze, nawet sprawdziłam je w kałuży. Nie pękła nawet jedna nitka, nic się nie odkleiło, a przy szybkim przejściu kilku kałuż buty nie przemokły


Znalazłam jedną wadę . Kiedy podeszwa jest mokra to od razu robi się śliska .
Podsumowując, uważam, że buty HOOY są świetnym obuwiem dla ludzi ceniących sobie wygodę i modny fason . Są to jedne z najlepszych butów sportowych jakie miałam. A moje buty znajdziecie tu  http://www.hooy.eu/spider-012.html



8 komentarzy :

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka