piątek, 19 czerwca 2015

DZIEŃ 77 - DOBRA PASSA...

 
Po wczorajszym poście nawiązującym do tematu o którym grzeczne dziewczynki nie powinny mówić, wracamy dziś do codzienności. Szarej,ponurej i deszczowej od bladego świtu. Miło było pisząc tego posta, chociaż na moment znaleźć się w innym świecie, bardziej zmysłowym i pikantnym. Wasze komentarze utwierdziły mnie w przekonaniu, że świat o którym pisałam nie jest czymś złym ani zakazanym. Jest światem innym , pociągającym i przyjemnym :)
Dobra, schodzimy na ziemię.
Pierwsza rzecz, o której chcę opowiedzieć, a nawet pochwalić się, to prezent jaki otrzymałam od średniej córki. Sandra była wczoraj na wycieczce w Bochni, miała czterdzieści złotych, a za dwadzieścia dziewięć złotych kupiła dla mnie prezent. Nie sobie lody czy inne rzeczy tylko dla mnie pamiątkę :) To bardzo miłe.

Wiedziała, że kolekcjonuję drzewka szczęścia (i słoniki z podniesioną trąbą)i kupiła mi takie drzewko z soli :)Takiego jeszcze nie mam. Druga rzeczą była przesyłka z Rekomenduj.to, dzięki któremu zostałam ambasadorką płatków Nestle Fitnes. Kilka dni temu skończyłam testowanie chłodników Winiary, a tu już następna kampania. Super :)


Wszystko było zapakowane w ogromne, kartonowe pudło, w którym znajdowało się kolejne, kremowe, przewiązane piękną wstążką A w nim znalazłam płatki Nestle Fitnes w różnych smakach (ale o tym w innym poście), metalowe pudełko właśnie na te płatki i ręczniczki. Oprócz tego naklejki Rekomenduj.to i przewodnik ambasadora. Rewelacyjna paczka, jak wszystkie w Rekomenduj.to.
Wysłano też do mnie paczkę, a raczej dwie (dla mnie i dla męża) z TRND POLSKA, gdzie dostaliśmy się do testowania jednodniowych soczewek kontaktowych (20 szt). Bardzo się cieszę z tej kampanii, bo i ja i mąż nosimy okulary, a jakoś nigdy nie było okazji "sprawić"sobie soczewek.
Trzecia kampania to internetowy sklep A-Tab (akcesoria do kuchni) z TestMeToo. Za dwadzieścia złotych mogę zrobić w tym sklepie zakupy, a potem ocenić cała transakcję :)
A na koniec otrzymałam maila, że zdjęcie mojego synka otrzymało nagrodę w postaci zestawu ręczników MOLA.
Bilans tygodnia:
-kampania Rekomenduj.to
-kampania TRND POLSKA
-kampania TestMeToo
-wygrana w konkursie MOLA
-wygrana w konkursie Paczkomaty InPost (zestaw kosmetyków Loreal)
Jeżeli o czymś zapomniałam to niebawem na pewno wspomnę :)

Co do dzisiejszego dnia to szału nie było. Rano sprzątanie (już sobotnie) i nudzenie się w domu z racji deszczowej pogody. Po południu wybrałam się z córkami na zakupy. Sandra kupiła sobie w H&M krótkie spodenki, Iruś też dostał, a w Sin Say kupiła koszulki i japonki. Najstarsza jakoś nie mogła sobie nic znaleźć w rozsądnej cenie. W drodze powrotnej wstąpiłyśmy jeszcze do Auchan, gdzie za 1/3 ceny (która zapłaciłabym w H&M) dziewczyny zaopatrzyły się w tenisówki, stopki, rajstopy itp. Sobie niestety nic nie wybrałam, ale tak szczerze, to nawet nie szukałam niczego dla siebie. Teraz jest już wieczór, usiłuję napisać w miarę rozsądny post, taki żeby was nie zanudzić na śmierć, a do tego oglądam film. Dobrze, że mam podzielną uwagę, bo w między czasie mąż ciągle o coś pyta, a dzieciaki mają tysiąc spraw, właśnie teraz. Za moment zmykam do spania, bo te nocne seanse z Greyem dają mi się już we znaki.

Więc Wy też zmykajcie... do łóżek... do mężów, chłopaków, dziewczyn itp. Zaczął się weekend...

11 komentarzy :

  1. No kochana gratuluję tych wszystkich paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jak pisze ci komentarze a one się nie dodają. Paka z rekomenduj.to super too pudło jest sliczne u mnie ostatnio tam cisza. Ale cieszę s ie że tobie się udaje. U nas dziś był MROZU a mnie tam nie było aż mi się wyć chce 😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się nie dodało?Czemu nie byłas na MROZU ?U mnie w ubiegłym tygodniu było kiepsko a ten jakoś taki lepszy jest jeżeli chodzi o testy,Ale viledy nie mam,Skyn tez nie i wielu,wielu innych.

      Usuń
    2. ten najpierwsiejszy się nie dodał. pisałam drugi raz ;) wróciłam właśnie z CUBUS'a, się dowiedziałam że mój stanik jeden teraz bardzo przeceniony. żeby mi nie było smutno w końcu udało mi się kupić biały taki jaki trzeba! byłaś? mierzyłaś?
      a bo niby wiosna a "mrozu" na dworze było, deszcz padał, to gdzie pójdę z dziewczynami. u mnie zeszły tydzień extra a ten kiepściuchny ;)

      Usuń
  3. Gratuluję, świetna paczuszka z Reko :) No i reszty też gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rekomenduj.to zawsze ma świetne testy i pięknie zapakowane :)

      Usuń
  4. Urocze to drzewko i przesyłka bardzo fajna, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no niezłe łowy :) ja niestety takiego szczęścia nie mam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka