wtorek, 6 października 2015

BIAŁE ZĘBY W OSIEM DNI Z PURELITE.

 
 
Ten post skierowany jest dla osób, które w szybkim tempie i niewielkim kosztem chcą mieć piękne, białe zęby. W ramach współpracy z blogiem otrzymałam od firmy Sagitta Partners właściciela marki PureLite profesjonalny zestaw do wybielania zębów.


Co mówi o zestawie producent?

Dzięki PureLite Home efektownie, wygodnie i bez nadwrażliwości poprawisz wygląd zębów już po 2-3 aplikacjach preparatu, a następnie pogłębisz i utrwalisz efekt kontynuując zabiegi przez kolejne dni. Dyrektywą Rady Europejskiej 2011/84/UE z dnia 20 września 2011r stosowanie produktów z nadtlenkiem wodoru zostało zakazane lub znacznie ograniczone. PureLite Home to wiodący w Europie preparat non-peroxide, czyli bez nadtlenku wodoru lub innych substancji uwalniających nadtlenek wodoru. PureLite Home to bezpieczny, wielokrotnie przebadany produkt zgodny z obecnie obowiązującymi przepisami zarówno w Polsce, jak i Unii Europejskiej. PureLite Home to świetne rozwiązanie dla każdego, kto chce wybielić zęby w sposób bezpieczny i bezbolesny. PureLite Home to optymalne połączenie efektu i poczucia komfortu zarówno podczas procesu wybielania zębów, jak i po zabiegu. PureLite Home jest zdecydowanie numerem 1, jeśli chodzi o produkty bez nadtlenku wodoru (non-peroxide) w Europie. PureLite Home to wygoda, skuteczność i bezpieczeństwo.

Gdy pod koniec 2012 roku (Dyrektywa Rady 2011/84/UE z dnia 20 września 2011r) zmieniono przepisy dotyczące użycia nadtlenku wodoru do wybielania zębów, firma Sagitta Partners, właściciel marki PureLite była pierwszą firmą, która natychmiast dostosowała swoją ofertę do aktualnych wymagań prawnych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku stworzyła innowacyjny, oparty o najnowsze amerykańskie technologie, system PureLite Home. Produkt ten, specjalnie przygotowany na rynek europejski, został wielokrotnie przebadany i zgodnie z prawem EU zarejestrowany.
Trzy najważniejsze cechy PureLite Home to:
natychmiastowe rezultaty (zmiana koloru zębów od 4 do 8 tonów w skali VITA),
bezbolesne działanie, brak efektu nadwrażliwości,
szybkość i łatwość wykonania zabiegu.
Działanie/mechanizm działania:
Dzięki nadboranowi sodu PureLite Home utlenia znajdujący się w mikro szczelinach zębowych materiał organiczny odpowiedzialny za przebarwienia szkliwa. W wyniku rozkładu substancji czynnej wydzielają się atomy tlenu, które wchodząc w reakcję z materiałem organicznym utleniają go i czynią transparentnym/niewidocznym. Zasada rozpadu czynnika substancji i utleniania jest podobna, jak w przypadku nadtlenku wodoru.
Efekty i rezultaty (Korzyści/Bezpieczeństwo):
Zmiana/rozjaśnienie koloru zębów następuje po każdej aplikacji PureLite Home. Już po 2-3 zabiegach widać znaczącą różnicę. Optymalny i trwały efekt można uzyskać po serii 6-8 codziennych aplikacji. Zęby można wybielić maksymalnie do uzyskania swojego naturalnego koloru. Trwałość wybielenia zależy od porowatości zębów oraz stylu życia. PureLite Home nie powoduje nadwrażliwości zębów i jest bezpieczny dla zdrowia, dlatego też zabieg wybielania można powtarzać co 3 miesiące. W przypadku osób posiadających wyjątkowo ciemne zęby, uwzględniając ich osobnicze predyspozycje i uwarunkowania genetyczne, osiągany rezultat często jest dużo lepszy.

Co mówię o zestawie ja?

Wszystko znajduje się w jednym lekkim i poręcznym pudełku, w bardzo ładnych kolorach. Zestaw zawiera dwie szyny do zakładania na zęby, strzykawkę ze środkiem wybielającym i wzornik odcieni szkliwa. Silikonowe szyny przed zastosowaniem moczymy kilka minut w gorącej wodzie, aż zrobią się miękkie. Nakładamy je na zęby i dociskamy tak, żeby uformowały się na kształt naszych zębów. Następnie zdejmujemy je i wyciskamy do nich strzykawką środek wybielający (około 1mm do 1.5 mm na dwie szyny). Na umyte i wyczyszczone nicią dentystyczną zęby nakładamy nakładki z wybielaczem i trzymamy przez 30 - 40 minut przez sześć do ośmiu dni. Przy pierwszym nałożeniu nakładek odezwał się mój odruch wymiotny, i gdyby nie to, że kiedyś stomatolog mówił mi, że trzeba wtedy docisnąć brodę do klatki piersiowej, nie dałabym rady. Kolejne aplikacje okazały się już bezproblemowe. Smak preparatu jest słodko-słony, lekko miętowy więc w miarę"smaczny". Producent mówi żeby nie połykać preparatu, ale podczas kuracji napływ śliny jest tak wielki, że niemożliwe jest "niepołykanie"



Podczas kuracji nie powinno się również pić pepsi, czarnej herbaty i kawy, bo odwodnione zęby są wtedy bardzo chłonne i wybielanie może nie przynieść efektów. Niestety ja nie potrafiłam zrezygnować z tych przyjemności, do tego palę papierosy. Mimo tego po czterech dniach zauważyłam rezultaty, nieduże ale zawsze to coś. Po ośmiu dniach stosowania moje szkliwo zostało wybielone o dwa tony(przy piciu kawy). Niestety przebarwione plomby zostały tej samej barwy. Moja ocena to 8/10.
Cena zestawu to 69 zł. Więcej informacji znajdziecie tu : KLIK
Poniżej przedstawiam zdjęcia przed kuracją i po niej.


http://purelite.pl/

5 komentarzy :

  1. Ciekawy zestaw, jeszcze nie stosowałam żadnych produktów wybielających poza pastami do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale delikatny efekt jest :) U mnie też wybielenie o kilka tonów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No efekt nie jest piorunujący ale coś tam widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie było efektu ale ja już mam taki kolor i nic z tym nie zrobię. =/

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie o efektach a o zębach - jakie proste ząbki [porównując do moich oczywiscie] ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka