poniedziałek, 16 listopada 2015

DZIEŃ 234 - POSZUKIWANIA...

Wyjątkowo nudny miałam dzisiejszy dzień, bo pół dnia spędziłam w szpitalu onkologicznym, a raczej pod nim,przemieszczając się z miejsca na miejsce, bo nie było miejsc parkingowych. Drugą połowę dnia spędziłam na szukaniu w internecie sklepów i drogerii, w celu znalezienia najlepszych produktów w najlepszych,okazyjnych cenach. Trzeba zacząć kupować prezenty, i to nie tylko świąteczne, ale i mikołajkowe. W sumie to robię to od tygodnia, i kilka takich perełek udało mi się już znaleźć. Dzisiaj opowiem Wam o drogerii SUPER SHOP i o tym w co się w niej zaopatrzyłam. 




Dziś opiszę tylko jeden z tych produktów,a mianowicie wodę toaletową STYLE SPORT.




Jak się domyślacie, nabyłam ją z myślą o podarowaniu jej mężowi. Za jedyne 15,99 zł. otrzymałam świetnej jakości produkt, zapakowany w eleganckie pudełko. Szklany falkon posiada ciekawy, męski desing,taki, jak lubię. Atomizer wypuszcza tyle specyfiku ile potrzeba, i całe szczęście, bo mój M lubi przesadzić z"psikaniem"się ;) Najważniejszy jednak jest zapach, który przypomina mi bardzo perfumy ADIDAS i tak samo długo utrzymuje się na skórze(na ubraniu również). 

Zapach został stworzony z myślą o młodych, wysportowanych i dynamicznych mężczyznach, którzy potrafią skoncentrować na sobie uwagę kobiet. Co prawda mój mąż nie jest ani młody, ani wysportowany, ale moją uwagę potrafi skoncentrować na sobie,a innych kobiet nie musi;)
Co składa się na ten zniewalający zapach?
Nuta głowy: bergamotka, grejpfrut, cytryna, gorzka pomarańcza. Nuta serca: trawa, nuty wodne, imbir. Nuta podstawowa: piżmo, drzewo cedrowe, ambra.
Mówię Wam,mieszanka jest obłędna. Moja ocena to 10/10.
Produkt możecie kupić TU

W powyższej drogerii kupicie wiele produktów,ale najciekawsze jest to, że są w wyjątkowo niskich cenach. Kosmetyki, takie,jak antyperspiranty Dove kosztują 6,49. a zapachowe świeczki już od 3,55 zł. To i wiele, wiele innych. Zobaczcie sami :)

Jutro zdradzę zalety kolejnego produktu z SUPER SHOP , szamponu i odżywki dla dzieci :)

13 komentarzy :

  1. Super Shop więc zakupy też muszą być super :)
    Zaraz poszperam i może znajdę coś dla siebie albo bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są :). Jest tam mnóstwo fajnych rzeczy bardzo tanio.

      Usuń
  2. O prezentach jeszcze nie myślę (no może dla syna)
    Jestem ciekawa czy by mi się spodobał ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o prezentach myślę przez cały rok,bo jakby nie było jest nas sporo ;) Zapach jest świetny,nie duszący.

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa zapachu. Jak tylko będę w drogerii, sprawdzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko opisać zapach,ale warto mieć go na swoim mężczyźnie :)

      Usuń
  4. oooo fajny zapach to być musi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach może być całkiem przyjemny, generalnie lubię męskie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię, najbardziej jednak te ,które przypominają Adidasa.

      Usuń
  6. Wygląda na fajny, jestem ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że u Was jest inaczej, u nas zazwyczaj nie kupuje się mikołajkowych prezentów. większa wagę przywiązuje się do tych podchoinkowych, na mikołajki zazwyczaj jakaś czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka