niedziela, 8 listopada 2015

PŁYN MICELARNY 3 W 1 I DROGERIA MIMBO...

Długo nie zdawałam sobie sprawy z tego jak ważne jest porządne oczyszczanie twarzy z makijażu. Dopiero kiedy zobaczyłam skutki takiego niedbalstwa, zaczęłam szukać w internecie produktów mogących wspomóc mnie i moją twarz. Niestety nie wszystkie kosmetyki się sprawdziły. Stosowałam różne płyny micelarne, drogie i tanie, ale jedne mnie uczulały, inne nie zmywały makijażu tak, jak powinny, a jeszcze inne zwyczajnie lepiły się na skórze. Rumiankowe i nagietkowe też odpadały, bo powodują u mnie przy dłuższym stosowaniu pieczenie skóry. Przez przypadek,podczas zakupów w DROGERIA MIMBO znalazłam płyn micelarny 3 w 1 z owsa. Pomyślałam "raz kozie śmierć" a, że cena nie była wielka, bo tylko 7,50 (na stronie producenta kosztuje aż 8, 60) zamówiłam go.
Był to strzał w dziesiątkę.





Co mówi o nim producent?
Bezzapachowy. Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża. Do codziennej pielęgnacji. Wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa i nawilżającym pantenolem. Łagodzi podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu.
Dla cery delikatnej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień, wymagającej regeneracji.
Do oczyszczania i demakijażu twarzy, oczu i ust
Nie zawiera parabenów czyli konserwantów, które przedłużają życie kosmetyków, są to estry kwasu parahydroksybenzoesowego. Znajdziecie je nie tylko w kremach i szamponach, ale także w produktach spożywczych - ciastach, sokach owocowych, mrożonkach i dżemach.
Zadaniem parabenów jest niedopuszczanie do powstawania pleśni i blokowanie rozwoju drobnoustrojów. Dzięki temu wyroby mogą spokojnie leżeć na sklepowych półkach i zachowywać swoją świeżość oraz wątpliwą jakość.
Nie wymaga spłukiwania. Forma miceli daje wysoką jakość oczyszczania, zapewnia łagodny demakijaż. Dzięki neutralnemu pH zachowuje równowagę fizjologiczną skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Łagodnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z twarzy, szyi i dekoltu, zmywa makijaż oczu i ust. Specjalny, wielozadaniowy składnik ochronny, uspokaja podrażnienia, daje elastyczność, sprężystość i gładkość skóry, chroni przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu.
Niewielki osad wynika z użycia naturalnych składników.
Skład:
Aqua, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Polysorbate-20, Maltooligosyl, Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolysate, Propylene Glycol, Avena Sativa Kernel Extract, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium Edta, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate.
Pojemność:
250 ml
Sposób użycia:
Nasączyć płynem płatek kosmetyczny i delikatnie zmywać nim skórę wokół oczu, twarz, szyję i dekolt. Czynność powtarzać do momentu, gdy wacik będzie czysty. Odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.

Co mówię o nim ja?
Płyn przezroczysty,zamknięty w plastikowej butelce, o lekkim, przyjemnym, orzeźwiającym z zapachu. Opakowanie o minimalistycznym desingu (takie jakie lubię), z wypisanymi wszystkimi właściwościami, producentem, gramatura itp, otwierane na "klik". Po otwarciu nie wylewa się nawet po wywróceniu butelki do góry nogami. Dopiero po ściśnięciu, na wacik wylewa się określona ilość kosmetyku. Podczas stosowania czujemy przyjemny chłód, oczyszcza bardzo dobrze i skutecznie. Skóra pozostaje gładka, odżywiona i czysta, nie zauważyłam żadnego uczucia lepkości. Minimalnie zwęża pory i zasusza podrażnienia. Jakość porównywalna do płynów micelarnych innych znanych firm.
Podpisuję się pod wszystkim tym co pisze producent. Chcecie kupić kosmetyk w niskiej cenie? Zapraszam na zakupy do DROGERII MIMBO
Moja ocena 10/10. 











































23 komentarze :

  1. Wysoka ocena! Ciekawa jestem tego produktu i na pewno się na niego skuszę.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tej firmy miałam odżywkę do włosów a teraz mam żel pod prysznic i bardzo lubię tą firmę ;)
    Ja chwilowo nic nie pisze bo blog znów ma jakiś problem ;(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena dobra,ja lubię bardzo Biodermę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biodermy miałam bodajże balsam do ciała,był świetny.

      Usuń
  4. Ciekawy produkt. Ja od niedawna też staram się pamiętać o dokładnym oczyszczaniu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą firmę za składy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś się na niego skuszę. Na razie nie umiem rozstać się z moim ulubieńcem do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię podglądać ile mi produktu zostało więc przeźroczysta butelka jest dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję z rumiankiem i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bij mnie laciem, bo mam w domu płyny a ich nie używam, a później narzekam na swoją cerę..

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego płynu jeszcze nie miałam - może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój demakijaż ostatnio jest wykonywany rękawiczką Glov :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po miniaturce zdjęcia od razu wiedziałam o jaki płyn micelarny chodzi, bo sama takiego używam. ;) i też jestem nim zachwycona, zwłaszcza że zupełnie nie podrażnia mi cery, a z tym ostatnio mam problem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka