wtorek, 3 listopada 2015

SMACZNE, ZDROWE ,BEZGLUTENOWE - CZY TO MOŻLIWE?


Znacie to uczucie ssania w żołądku, kiedy to teraz, w tym momencie musimy coś"przegryźć"bo inaczej świat nam się zawali... no ale jak, skoro jesteśmy na diecie... no i obiecaliśmy sobie zdrowo się odżywiać... 
Tendencja na zdrowe odżywianie jest coraz bardziej powszechna, ale trudno do niej przekonać niektórych - zwłaszcza dzieci. Mam dziś alternatywę(zdrową alternatywę)dla chipsów i innych niezdrowych przekąsek.
Są to mianowicie PIRAMIDKI POPCROP


Pewnie się zastanawiacie skąd znam owe piramidki?

Od długiego czasu mój synek cierpi na zaparcia nawykowe, a z racji tego, że ciągle chce "coś mniam mniam", staram się szukać dla niego zdrowych i zarazem dobrych przekąsek, zawierających dużą dawkę błonnika, który reguluje pracę jelit. Tak właśnie natrafiłam na piramidki. Przedtem dawałam synkowi wafle ryżowe, ale te"zaklejały"go jeszcze bardziej. W piramidkach mamy różne rodzaje ziaren :ryż biały, pszenicę, żyto, kaszę gryczaną białą, sól morską. Znajdziemy je w trzech(na razie)wariantach smakowych:pełnoziarniste piramidki zbożowe, BIO piramidki PopCrop i piramidki bezglutenowe. Są one produktem w 100 % naturalnym, produkowanym bez użycia tłuszczu. Zawierają wiele witamin i mikroelementów,o czym możecie przeczytać TU

Wiem, że wielu z Was chętnie odwiedza Rossman czy Tesco, i to właśnie tam można zakupić piramidki. Są też w Piotr i Paweł, Alma i Balviten. Tak sobie myślę, że skoro jest coś takiego jak piramidki, to po co faszerować nasze dzieci chemicznymi chipsami czy innymi świństwami, a skoro moje wybredne dzieci polubiły ten smakołyk, to znaczy tylko jedno...są smaczne.




Przyznam się szczerze, że ja też uwielbiam chrupać piramidki, i nie tylko ja, ale i mąż i córki też. Sandra stwierdziła, że smakują jak jej ulubiony popcorn :)

Moja ocena 10/10 

Znacie piramidki?

9 komentarzy :

  1. widziałam już je, ale nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze słyszę, bardzo fajna opcja na pożeracza chipsów :D
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki prawdziwy pożeracz chyba nie zrezygnuje z chipsów :)

      Usuń
  3. Musze je kupic jako przegryzke dla Babuni, przy jej cukrzycy nie wiele moze a lubi pochrupac czasem cos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie poznam :) Będe szukała na półkach sklepowych.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka