poniedziałek, 11 kwietnia 2016

WIOSENNE PORZĄDKI ZE STELLA PACK


Ostatnio było ekologicznie, a dziś będzie wiosennie czyli kilka słów o wiosennych porządkach z firmą Stella Pack. Jak już wiecie, oprócz ekologicznych worków na śmieci, od powyższej firmy otrzymałam wiele innych produktów. Kolej więc na ściereczki i rękawice o zapachu lawendy :).

                                                                          
RĘKAWICE



Producent mówi nam, że rękawice są jedwabiste w dotyku, z wyjątkowo miękką, puszystą bawełnianą wyściółką w środku. O delikatnym zapachu lawendy. Powleczone specjalnym środkiem powstrzymującym rozwój bakterii i grzybów (SANITIZEDTM), co przedłuża ich żywotność.
Wykonane ze specjalnej mieszanki lateksu kauczuku naturalnego – minimum ryzyka alergii na lateks.
Dostępne rozmiary: S, M, L.

Rzeczywiście tak jest. Rękawice pachną delikatnie lawendą, co zdecydowanie uprzyjemnia prace porządkowe. Ich kolor również jest bardzo ładny. Co najlepsze, nawet po kilku godzinach sprzątania z rękawicami na rękach, nasze dłonie nie śmierdzą gumą, jak to często bywa w przypadku tego tego typu produktów. Są przyjemne w dotyku i co najważniejsze - nie pocą się w nich dłonie. Ich trwałość też robi wrażenie, bo kilkakrotnie zahaczyłam o coś ostrego i nie było żadnej niespodzianki w postaci dziury.

ŚCIERECZKA Z MIKROFIBRY DO MEBLI I SPRZĘTU RTV.



Producent mówi, że czyści bez użycia detergentów – doskonała dla alergików. Idealna do czyszczenia i polerowania mebli drewnianych oraz wykonanych z tworzyw sztucznych, krzeseł, kanap, foteli, stołów, drzwi blatów kuchennych. Do użycia zarówno na mokro (do usuwania trudniejszych zabrudzeń i plam) jak i na sucho (do polerowania, usuwania kurzu i pyłków). Niezwykle miękka i delikatna. 

Powiem Wam, że ta ściereczka jest wielozadaniowa. Jak już wyżej napisałam, można nią czyścić praktycznie wszystko, a na czyszczonych powierzchniach nie pozostają smugi. Ja dodatkowo używam jej do czyszczenia na sucho okularów, z którymi ciągle mam problem. Za sprawą tej magicznej ściereczki zabrudzenia z moich szkieł znikają na długo.

ŚCIERECZKI UNIWERSALNE NA ROLCE


 

Ściereczki uniwersalne na rolce są idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących wygodę. Ustawione na blacie kuchennym lub stojaku na ręczniku będą zawsze pod ręką. Praktyczna perforacja pozwala na szybkie i łatwe oderwanie pojedynczej ściereczki. Idealne do mycia i wycierania armatury kuchennej, stołów, blatów, naczyń itp.

Co więcej mogę dodać, skoro producent powiedział już wszystko? Chyba to, że są one zdecydowanie numerem jeden. Potrzebna mi ściereczka, to zwyczajnie urywam sobie jedną z rolki stojącej na kuchennej szafce. Ściereczki są cieniutkie, ale bardzo chłonne, a perforacja radzi sobie z największym brudem. Ciekawe jest też to, że można je prać i wykorzystać ponownie. Po za tym, sami widzicie jakie są piękne. Biały i fioletowy kolor to delikatne połączenie, więc nawet zwykłe ściereczki mogą ozdobić naszą kuchnię.

Takie cudeńka dostępne są w:  Eurocash Dystrybucja, Cash & Carry, Market Detal, Kaufland, Netto, Rossmann, Groszek i Eurosklep, Leclerc , Auchan , Selgros , Żabka oraz w mniejszych sklepach, ale to już zależy od właściciela. Wszystko możemy też zakupić na stronie PRODUCENTA


10 komentarzy :

  1. Takie produkty są przydatne w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie pokusiłabym się o te produkty, wyglądają porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko by mi się przydało :-) z takimi pomocami aż chce się sprzątać :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przechodziłam obok nich obojętnie w sklepie.. ale po Twoich opisach chyba po nie sięgne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to opisałaś że aż chce się wypróbować wszystkiego we własnym domu

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie rękawice to ja bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale oryginalny post :D wpadłam na chwilę a tu proszę, takie ciekawe rzeczy. Przygarnęłabym wszystko - ostatnio ogarnęła mnie mania wiosennych porządków i nawet mój TŻ czasem sprząta ze mną :D
    Ostatnio cały czas zapominam o kupnie rękawiczek, pewnie przez to mam takie słabe paznokcie :/ takie o zapachu lawendy tym chętniej bym kupiła ;))
    Obserwuję! Możesz się odwdzięczyć, byłoby bardzo miło :) I zapraszam na rozdanie u mnie, fajne rzeczy do zgarnięcia ;)
    Całusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te rękawice lawendowe wymiatają, bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie lubiłam rękawic ale era wszystko się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tak słabe paznokcie więc wiem, że do każdego sprzątania powinnam nosić rękawiczki - ale ja gapa zawsze o nich myślę jak już posprzątam. ten zapach musi być fajnym nie taki "gumiasty" ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka