środa, 8 czerwca 2016

NIEWIDZIALNY BIUSTONOSZ OD BIELENDA...


Po urodzeniu dzieci, ciągle szukam sposobu na mój mocno zdeformowany biust. Wielu specyfików próbowałam i efekty równały się zeru. Teraz dzięki portalowi ALEJA KOBIET miałam okazję testować kolejny taki kosmetyk zwany NIEWIDZIALNYM BIUSTONOSZEM W ŻELU Z SILIKONEM. Sama nazwa obiecuje wiele, ale czy wiele daję? Zapraszam na post.

Co o kosmetyku mówi producent?

Modelowanie biustu bez skalpela inspirowane zabiegami medycyny estetycznej w gabinetach. INNOWACJA! + 2 cm PUSH-UP, 94% POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ. Nowoczesny, wyjątkowo skuteczny preparat w postaci aktywnego żelu działa jak NIEWIDZIALNY BIUSTONOSZ – tworzy na skórze mikrosiateczkę podtrzymującą i napinającą piersi, dzięki czemu biust nabiera ładnego kształtu; wygląda na wymodelowany, podniesiony i pełniejszy – bardziej atrakcyjny i seksowny. Test przeprowadzony przez okres 6 tygodni na wybranej grupie kobiet, u których wystąpił efekt push-up do 2 cm. Kosmetyk dla osób, które chcą uatrakcyjnić wygląd biustu, z objawami utraty jędrności np. po dietach odchudzających lub przebytej ciąży. Pojemność: 125 g
DZIAŁANIE
Przełomowa technologia modelowania i wypełniania biustu bez skalpela SURGERY FREE SILICON TECHNOLOGY 4D, inspirowana najnowszymi osiągnięciami kosmetologii i medycyny estetycznej, maksymalnie wykorzystuje wyjątkowo skuteczne składniki aktywne o udowodnionym działaniu napinającym, ujędrniającym i poprawiającym kształt biustu, w efekcie podnosi jakość skóry na biuście, która staje się gęstsza, mocniejsza, doskonale nawilżona i bardziej elastyczna. LIFT 
BUST COMPLEX – autorski kompleks oparty na polimerach najnowszej generacji, których włókienka, niewidoczne na skórze, łączą się w mikrosiateczkę aktywnie napinającą, naprężającą i podtrzymującą bius,t dając tym samym efekt liftingu. 
MIKROKOLAGEN w postaci mikroskopijnych cząsteczek dociera głęboko i pobudza produkcję nowego kolagenu, dzięki czemu aktywnie zapobiega procesom starzenia i wiotczeniu skóry. Poprawia sprężystość i jędrność skóry biustu, wyraźnie napina, rewitalizuje i wzmacnia skórę podtrzymującą biust, skutecznie wygładza, intensywnie nawilża.

KIGELIA AFRICANA – ekstrakt z owocu afrykańskiej rośliny, o udowodnionym badaniami klinicznymi działaniu podnoszącym i ujędrniającym skórę biustu tzw. efekt PUSH-UP. Wzmacnia skórę podtrzymującą biust, aktywnie pobudza zachodzące w niej procesy naprawcze, dzięki czemu hamuje starzenie się skóry i efektywnie zapobiega jej wiotczeniu.

NISKOCZĄSTECZKOWY KWAS HIALURONOWY– najnowsza, najbardziej skuteczna forma silnego składnika nawilżającego, którego cząsteczki o niskiej masie molekularnej, w odróżnieniu od innych postaci kwasu hialuronowego mają zdolność penetracji do głębszych warstw skóry. Dzięki temu skóra zostaje intensywnie nawilżona od wewnątrz – jest wyraźnie gładsza, jędrniejsza i bardziej elastyczna.

SILIKON – skutecznie wygładza skórę, dzięki czemu biust staje się gładki i aksamitny w dotyku.

EFEKT: Niezwykle atrakcyjny: gładki, jędrny, kształtny, ładnie wymodelowany biust.








Co mówię o nim ja?

Mamy kartonowe pudełko, w kolorach bieli, pomarańczu i złota, świetnie opisane. W środku znajduje się miękka tuba, również w tych kolorach.W środku znajduje się żel, lekko pomarańczowy o przyjemnym zapachu. Stosowałam go dwa razy dziennie, tak jak zaleca producent. Podczas aplikacji jest odczuwalne delikatne chłodzenie. Kosmetyk bardzo dobrze się rozprowadza i świetnie wchłania, pozostawiając przyjemny zapach. Co do efektów to jestem rozczarowana, bo mój biust nie zyskał na objętości, nie podniósł się spektakularnie ani nie wygładził. Jedyne co zauważyłam, to lekkie ujędrnienia spowodowane raczej regularnym masowaniem podczas aplikacji. No cóż, na dzień dzisiejszy pozostaje mi tylko szukać kolejnego złotego środka.

Kosmetyk otrzymałam dzięki uprzejmości portalu ALEJA KOBIET



19 komentarzy :

  1. A już myślałam że się skuszę ;) daj znać jak znajdziesz coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O co to jeszcze nie wymyślą

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie ma takiego złotego środka w tej dziedzinie kosmetyków
    Jeszcze nie stosowałam takich kremów czy żeli do biustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że taki złoty środek na jędrne piersi w postaci kremu nie istnieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już szczególnie na większe piersi, bo na rozmiar miseczka A to może jeszcze by zadział, a tak - grawitacja działa...

      Usuń
    2. U mnie grawitacja dział nawet przy mniejszych ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że mało pomógł. Bo tak to bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, myślałam, że na końcu będą zdjęcia "przed" i "po" :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mimo wszystko lubię takie produkty, w połączeniu z masażem który trzeba z nimi wykonać piersi są jakieś inne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kremy stosuje się pewnie dla lepszego samopoczucia 😊 raczej już nigdy nie będą takie jak w wieku 20 lat 😕 ach .. ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w poszukiwaniu idealnego kosmetyku :) Mamy nadzieję, że taki w ogóle istenieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A szkoda, bo czekałam na pozytywna pinie hehe

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka