sobota, 19 listopada 2016

MYGIFTDNA I MÓJ PREZENT NA ROCZNICĘ ŚLUBU DLA MĘŻA...

 

Mój mąż należy do mężczyzn, którym bardzo trudno dobrać prezent, bo zawsze wychodzi z założenia, że wszystko już ma i nic mu nie jest potrzebne. Nie ma też jakiegoś wielkiego hobby, które pomogłyby mi w doborze prezentu. Jest jednak taka firma, dzięki której mam bardzo ułatwioną sprawę.

 

 

Dzisiejszy post, to już kolejne moje spotkanie z MYGIFTDNA. W ubiegłym roku dzięki tej firmie  mogłam obdarować ukochanego cudownym obrazem na Walentynki, a pisałam o tym TU, a za jakiś czas również dzięki MYGIFTDNA mogłam nieco podbudować swoje ego, a przy okazji wyposażyć swoją kuchnię o ciekawy element dekoracyjno - praktyczny i pisałam o tym TU

Tym razem firma przyszła mi z pomocą przy wyborze prezentu na trzynastą rocznicę ślubu dla mojego męża i z prezentem dla córki na Mikołaja. Dziś pokażę "mężowski" gadżet, a jest nim elegancki zestaw z portfelem, breloczkiem i długopisem. Każdy z tych elementów ma wygrawerowany z ogromną starannością napis z imieniem męża, a portfel dodatkowo został ozdobiony napisem "najlepszy mąż Irek".   Jednak to nie wszystko, bo całość znajduje się w pięknym, czarnym pudełku, które również ma napis "Dla najlepszego męża ! Asia." Co prawda do najlepszego mu trochę brakuje, ale raz w roku mogę go trochę pooszukiwać ;).


Kolejny raz firma nie zawiodła mnie. Błyskawiczna przesyłka, najwyższa jakość wykonania i bardzo dobre materiały, z których zrobiono zestaw, to tylko nieliczne z zalet. Koniecznie trzeba też wspomnieć o przemiłym kontakcie z Panią z MYGIFTDNA.











Cena zestawu to 159 zł (teraz można odebrać na stronie 5 % stałego rabatu) i wydawać by się mogło, że to drogo. Nic bardziej mylnego, bo za taka jakość i produktów i grawera, z cała pewnością nigdzie nie zapłacicie taniej, no chyba, że  chińskim markecie... ale czy tam znajdziecie chociaż jeden produkt bez żadnych wad? Mało prawdopodobne. No i prezent z chińskim pismem też byłby taki niezbyt atrakcyjny ;).

MYGIFTDNA to nie tylko zestawy, bo znajdziemy tam również personalizowane karafki, obrazy robione na płótnie z przesłanego zdjęcia, kalendarze, kubki, body niemowlęce z napisami, śliniaczki, akcesoria kuchenne, papeterie i wiele, wiele innych. Wszystko jest pogrupowane, tak, żebyśmy nie musieli tracić czasu, tylko od razu kliknęli w odpowiednią kategorię.  

Kolejne spotkanie z firmą i kolejny zachwyt i podziękowanie z mojej strony. Polecam !

Zestaw znajdziecie TU


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka