poniedziałek, 13 lutego 2017

ZABEZPIECZENIE WAŻNA RZECZ...



My kobiety, jako ta bardziej odpowiedzialna część każdego związku, wiemy jak ważne jest zabezpieczenie przed niechcianymi intruzami itd. A pomyślcie jakby to było świetnie gdyby takie zabezpieczenie jeszcze za nas posprzątało, usunęło niepotrzebne rzeczy i jeszcze było proste w użyciu. To by był raj :).




Wyobraźcie sobie, że ja znalazłam takie cudo, a zwie się ono AVG :) czyli antywirus i program optymalizujący w jednym. Jak się pewnie już domyślacie, będę dziś pisała o zabezpieczeniu, ale komputera.  Jednak samo zabezpieczenie, to tylko jeden ze składników tego oprogramowania. Zacznę jednak od początku.

Faceci myślą, że my kobiety nie znamy się na programach, screenach, wirusach itp. I tu się mylą.
W przypadku AVG wszystko jest banalnie proste i intuicyjne. Dostajemy link, klucz, klikamy, wpisujemy swój klucz i już :) Trzeba tylko pamiętać, żeby odinstalować starego antywirusa, o czym oczywiście zapomniałam i robiłam wszystko podwójnie. Program jest dedykowany do niedoświadczonych użytkowników, więc cała instalacja jest banalnie prosta. Nie należę do tych niedoświadczonych, ale lubię oprogramowania, które zaoszczędzają mój czas i nie muszę się przy nich głowić. Mój mąż zawsze śmieje się ze mnie, że nigdy, przenigdy nie korzystam z instrukcji obsługi - tutaj taka instrukcja nawet nie byłaby potrzebna - jak to mówią, instalacja AVG to "bułka z masłem".





Po instalacji jest jeszcze lepiej. Program wyszuka za nas zdublowane pliki i usunie je, a pliki uszkodzone naprawi. Na dodatek w przypadku pojawienia się na naszym komputerze problemów, od razu otrzymamy komunikat o tym, a potem to już wystarczy je naprawić, również za pomocą AVG. Podoba  mi się również to, że przygotowano specjalną ankietę, która pomoże dobrać program adekwatny do potrzeb, dzięki czemu nie musiałam wczytywać się w te wszystkie zawiłe terminy związane z komputerami i programami, bo wystarczyło odpowiedzieć na kilka pytań i odpowiedź sama wyskakuje.  Wy również możecie sobie zrobić taką ankietę klikając TU





Na zdjęciu poniżej widać wyraźnie jak wiele składników ma program.


Ważną rzeczą jest też to, że program kupuje się raz, a można go zainstalować na wszystkich komputerach tabletach, smartfonach i  urządzeniach MAC i Android, bo jest bez limitu stanowisk. Oprócz tego, że ochroni przed wirusami wiele urządzeń, to dodatkowo  przyśpieszy ich działanie.Mój komputer śmiga wiec na całego, wolny od błędów, "zanieczyszczeń" itd.



I na koniec mam dla Was niespodziankę. W sklepie AVG możecie zakupić program w specjalnej, promocyjnej cenie. Sklep z AVG Ultimate najdziecie w linku trybawaryjny.pl/avg-ultimate , a wpisując specjalny kod rabatowy, który został przygotowany dla czytelników mojego bloga, otrzymacie jeszcze dodatkowy rabat :). Wykorzystanie kuponu jest bardzo proste. Klikacie w program i dajecie go do koszyka. Pod spodem pojawia się ramka, z napisem "Wpisz kupon polecający jeśli go posiadasz i kliknij "użyj" i to wszystko :).
Kupon: blgavgult30




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka