poniedziałek, 24 kwietnia 2017

PODZIĘKOWANIE DLA RODZICÓW... OD PRINTU...



Są takie dni w naszym życiu, których nie zapominamy nigdy. To szczególne dni... Ślub, komunia, osiemnaste urodziny... Nie byłoby ich, gdyby nie nasi rodzice. Dzisiejszy post będzie mówił o tym, w jaki sposób można podziękować rodzicom za trud włożony w nasze wychowanie, oraz za to, co w życiu od nich otrzymaliśmy.




 Mam taki obraz w głowie. Starsza Pani siedzi w bujanym fotelu, na nosie ma okulary, a jej kolana przykryte są wełnianym kocem. Owa Pani trzyma w rękach plik zdjęć, na które patrzy z sentymentem ocierając ukradkiem płynąca łzę. Wtem podchodzi do niej straszy Pan, gładzi ją po siwych włosach jedną ręką, a drugą ściska jej dłoń, a potem całuje ją w jej środek. Oboje wspominają lata, kiedy to byli sporo młodsi, a po ich domu biegała gromadka dzieci. Nie było im łatwo, ale w ich wychowanie włożyli całą swą miłość i oddanie... Kochani, to o Waszych rodzicach tu mowa... Za ten trud należą im się podziękowania.

Pewnie powiecie teraz, że rodzice są już bardziej nowocześni - owszem są, więc i zdjęcia są uwieczniane w nowocześniejszej formie...

Już kiedyś pisałam, że od jakiegoś czasu mam wręcz obsesję związaną z uwiecznianiem każdej chwili na zdjęciach. Te chwile, moje, nasze najpiękniejsze, będą właśnie idealnym podziękowaniem dla rodziców. Bo co może być piękniejszego dla rodzica od szczęśliwego dziecka i nieważne, że to dziecko już dawno dzieckiem nie jest. Wszystkie te chwile uwieczniłam w... fotoksiążce. Dzięki temu rodzice moi i męża otrzymali cudowny prezent, dzięki któremu nawet jak będziemy daleko, będą mogli zawsze na nas pojrzeć. Moja foto książka została wykonana przez PRINTU - DRUKUJEMY EMOCJE



Do zrobienia fotoksiążki skorzystałam z gotowego szablonu, w którym znalazłam już słowa podziękowań. Szablon znajdziecie klikając w link https://printu.pl/fotoksiazka/szablony/podziekowania-dla-rodzicow/ Nic nie stało na przeszkodzie bym napisała coś od siebie, jednak nie było takiej potrzeby, gdyż szablony zawierają wszystko, co tylko nam się zamarzy.






Wchodząc na stronę https://printu.pl/ od razu przeszłam w zakładkę "fotoksiążki" oczywiście zaraz po założeniu swojego konta. Tam znalazłam szablony i... zaczęło się szaleństwo, bo wybór możliwości jest ogromny. Mogłam wybrać sobie wzór tła, kolor, ilość i rozkład zdjęć na stronie i własne teksty. To jednak nie wszystko, bo nawet rozmiar książki można zaprojektować samemu, jak również...ach długo by opowiadać - to trzeba samemu zobaczyć. Spędziłam w świecie fotoksiążek kilka godzin, bo to naprawdę świetna zabawa. W efekcie powstały dwie książki, jedna dla moich rodziców, a druga dla rodziców męża. Chciałam im w nich pokazać nasze szczęście i miłość, które pośrednio są ich zasługą. Może moje zdjęcia nie są idealne, ale ważna jest idea i chęć zrobienia rodzicom przyjemności.


Żałuję, że nie wpadłam na taki pomysł, kiedy braliśmy ślub, bo wtedy rodzice najbardziej przeżywali nasze wejście w inny świat, bez ich opiekuńczych ramion. Jak to jednak mówią - "lepiej późno niż wcale", ale Wy Kochani pamiętajcie i nie popełnijcie tego błędu co ja. Dodatkowo powiem Wam, że na stronie Printu.pl możecie również wywołać piękne zdjęcia w formie książki zwanej instabook :), czyli wszystkie zdjęcia z naszego instagrama ukazane w jednej książce, z czym spotkałam się po raz pierwszy.

Serdecznie polecam Printu.pl i dziękuję za wysoką jakość wykonania oraz szybką realizację zamówienia.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka