czwartek, 16 sierpnia 2018

"DUSZA" - AUDREY CARLAN

Piękna okładka prawdopodobnie jest w stanie przyciągnąć wzrok każdego czytelnika. Mnie w każdym razie zauroczyła bardzo swą delikatnością i prostotą. Czy jej wnętrze jest równie piękne, a fabuła tak samo prosta?


"Dusza" to trzeci tom serii o Gillian i Chase. Jak zapewne pamiętacie, bohaterka w dniu ślubu ze swym ukochanym zostaje uprowadzona przez psychopatę i właśnie trzecia część pokazuje nam życie tych dwoje po ślubie, rozpoczynając od porwania. Powiem tylko, że Gillian będzie musiała wiele przejść i wiele znieść by na nowo połączyć się z Chase. Będzie boleśnie, strasznie, ale i namiętnie. Będzie miłość, tęsknota oraz bezsilność połączona z oczekiwaniem. Nie zabraknie też tak, jak do tej pory mocnych scen seksu, które stają się już poniekąd "oklepane", ale nie byłoby przecież książki erotycznej bez seksu. Po prostu wasze serca zadrżą!

Audrey Carlan napisała cudowną serię, którą pokochałam bez reszty. Tak na marginesie, bardzo lubię opowieści dzielone na części, bo kiedy książka jest ciekawa, to jeden tom, to dla mnie zbyt mało. Tutaj dostałam tyle, ile potrzebowałam, aby nie czuć niedosytu, chociaż... chętnie sięgnęłabym i po kolejne części. Autorka ma bardzo obrazowy styl literacki. Potrafi ująć w słowa to, co bohater skrywa głęboko w swej duszy i sercu, a zarazem dodać tym uczuciom swój własny i niepowtarzalny styl. Czytając o perypetiach Gillian i Chase, czułam jakbym znajdowała się o krok od nich, tam, w środku wydarzeń. Pisarka pokazała mi jak czuje się człowiek zakochany, który musi przejść przez piekło, aby być ze swą miłością już na zawsze, a namiętność, która aż kipiała z naszej pary powodowała u mnie raz po raz wypieki na twarzy. Sceny seksu zrobiły na mnie piorunujące wrażenie i przyznam szczerze, że trochę pozazdrościłam bohaterom tych przeżyć. Dialogi są tutaj bardzo dobrze zrównoważone z opisami, niczego nie jest za dużo, ani niczego za mało. Fabuła nie jest może zbyt odkrywcza, ani nie jest szczytem literackich możliwości, ale czyta się ją lekko i przyjemnie, mimo, że czasem poczujemy strach i lekkie ukłucie w sercu.

Polecam powieść wszystkim miłośnikom erotyków, ale zanim sięgniecie po "Duszę", koniecznie przeczytajcie jej dwie starsze siostry!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka