wtorek, 2 października 2018

NAJLEPSZA WYSZUKIWARKA MODOWA...CZYLI JAK BYĆ MODNĄ O KAŻDEJ PORZE ROKU...


Zdjęcie pochodzi ze strony https://zippini.pl/blog/jeans-jako-odwieczny-hit-modowy-przedstawiamy-najmodniejsze-stylizacje-tego-sezonu

Nastała jesień, a z nią zmiana naszej garderoby. Z przyjemnością sięgamy po ciepłe swetry, miękkie sukienki i jesienne płaszcze. Należę do osób, które nie przepadają za zakupami w sklepach stacjonarnych i w związku z tym zaopatruję się w internecie. Tylko jak znaleźć w jednym miejscu wszystko to, co jest mi potrzebne, aby wyglądać modnie, a zarazem wygodnie?



Pewnego, deszczowego wieczoru znalazłam w internecie rewelacyjną wyszukiwarkę "modową" kryjącą się pod nazwą zippini.pl i dzięki niej nie muszę już szukać ubrań na innych stronach. Dodatkowo, wchodząc na zippini.pl znalazłam mnóstwo stylizacji i porad, co dla mnie, jako laika w sprawach mody jest genialną opcją.

Chyba nie ma rzeczy, której bym nie znalazła w powyższej wyszukiwarce. Szukam na przykład ciekawej koszuli - wpisuję i jest koszula, a żeby było jeszcze ciekawiej, mogę sobie wybrać nawet markę, jaka ową koszulę ma w swych produktach. Rewelacja. Nie zabrakło też filtrowania i tutaj mogę suwakami zaznaczyć jaki procent rabatu czy wyprzedaży chcę mieć, albo do jakiej ceny mogę sobie pozwolić na zakup. Kochani, setki ofert, najnowszych i najmodniejszych. Uważam, że każda z nas powinna mieć w Zippini.pl dodaną do ulubionych stron. 

Nic w życiu mnie tak nie denerwuje, jak tracenie czasu na niepotrzebne szukanie, stąd też moja awersja do sklepów stacjonarnych, w których odzież jest tak poukładana, że trzeba przejść wszystkie stojaki, aby znaleźć coś, co mnie interesuje. Przychodzę po sukienkę, a siłą rzeczy muszę obejrzeć milion innych ubrań. Rozumiem, że tak działa system sprzedaży i reklamy i w ten sposób sprzedawca liczy na to, że jeśli przejdę od wieszaka do wieszaka, to jeszcze coś mi się spodoba i to kupię, ale to jest na prawdę wkurzające dla osoby, której nie dość, że się spieszy, to jeszcze nie lubi zakupów.

Od zawsze staram sobie ułatwiać życie i dzięki Zippini.pl tak właśnie się dzieje w przypadku zakupów związanych z odzieżą. Mam tutaj bardzo czytelną stronę, na której jasno i wyraźnie wyszczególniono wszystkie kategorie i marki, a nawet kolory. Przejrzystość to również bardzo ważna dla mnie rzecz. Podoba mi się też, że ubrania w większości są pokazane na ludziach, co dla klienta takiego jak ja, czyli bez wyobraźni jest prawdziwym ułatwieniem. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://zippini.pl/produkty/answear-sweter/16263
Widzicie powyższy sweterek? Kiedy w niego kliknęłam, pojawił się dla mnie szczegółowy opis z jakiego wykonano go materiału, jaki to fason i od razu podano też wymiary. To kolejny plus, bo nie lubię szukać wymiarów gdzieś schowanych przy setkach innych. Zaznaczono też jaka to marka, gdzie można go kupić (jest od razu odnośnik do konkretnej strony). Wszystko jak na dłoni.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://zippini.pl/blog/sprawdzone-sposoby-na-to-jak-nosic-bluze-z-kapturem
Jak widać, nawet w kwestii doboru ubrań, można sobie nieźle poradzić, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Wystarczy tylko wejść w wyszukiwarkę Zippini.pl i wszystko od razu staje się proste. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka