wtorek, 28 lipca 2020

PERFUMY NA KAŻDĄ PORĘ ROKU...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.beautyboutique.pl/pl/p/boucheron-iris-edp-125ml/



Kolekcjonuję wiele rzeczy, torebki, buty, sukienki i oczywiście perfumy.  Moją ulubioną marką perfum był od zawsze ponadczasowy Calvin. Ostatnio odkryłam jednak  markę Boucheron, która zostanie ze mną na dłużej.



Boucheron jest na rynku od ponad 150 lat, a wszystkie zapachy inspirowane są biżuterią. Nie jest to tania marką, ale warto skusić się chociażby na jeden jej produkt, bo tak obłędnych zapachów, i oczywiście tak trwałych, nigdy wcześniej nie miałam okazji poznać. Z perfumami jest jak z bielizną, kupujemy je dla siebie, a czym bardziej piękne i luksusowe, tym bardziej czujemy się seksowne i dopieszczone.

Perfumeria internetowa, w której się zaopatruję ma do wyboru całą gamę perfum Boucheron, od delikatnych, pachnącymi letnimi kwiatami, do bardziej wyrazistych, w których nucie znajdziemy różę, cynamon, irysa, gruszki czy piżma. Po prostu coś pięknego. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.beautyboutique.pl/pl/p/boucheron-quatre-absolu-de-nuit-femme-edp/

Na zdjęciu powyżej widać perfum, który ja wybrałam dla siebie. Jest to Boucheron Quatre Absolu De Nuit Femme Edp, którego nuta zapachowa składa się z gorzkich migdałów, jaśminu i wanilii. To zapach w wieczorowej odsłonie, aczkolwiek stosuję go także jako perfum na dzień,  niesamowicie wyrafinowany, spowity aurą tajemniczości, a jednocześnie nowoczesny - kuszący swą fascynującą prostotą. 

W tym autoryzowanym butiki znalazłam także inne luksusowe marki, które zamierzam poznać bliżej, a o których wcześniej nie miałam pojęcia. 100Bon, Apot.Care, Balmain Hair Couture, Bkr, Clean, Cartier, Dr. Sebagh to tylko nieliczne z oferowanych marek. Też macie wrażenie, że już same nazwy są eleganckie?

Butik nie zapomniał też o kosmetykach powyższych firm stosowanych w pielęgnacji. Oczywiście i dla panów znajdzie się coś wyszukanego i wytwornego, bo przecież panowie także lubią ładnie pachnieć i dbać o siebie. Już nie muszę biegać po sklepach w poszukiwaniu kremów, serum, peelingu, balsamów, sprayów do włosów, masek i odżywek, bo mam to wszystko w jednym miejscu i to w mega konkurencyjnych cenach. Jeżeli klikniecie w link pod zdjęciem lub w słowa podświetlone na niebiesko, możecie przekonać się, że obecnie wiele produktów jest sporo przecenionych. Zapraszam serdecznie. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka