środa, 12 października 2022

PORADY PRAWNE NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE...

 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.i-kancelaria.pl/

Sprawa w sądzie i  zawiłości kruczków prawnych, a także sprawy majątkowe i bankowe - to wszystko jest bardzo trudne dla zwykłego człowieka.  Czytając te wszystkie paragrafy można  tylko pomarzyć o pełnym zrozumieniu treści. Na szczęście w tym wypadku pomocne są zawsze kancelarie prawne.



Współpracując z różnymi firmami, zastanawiam się często w jaki sposób radzą sobie z przepisami prawnymi, gdyż nie jest to proste. Już samo założenie  firmy wiąże się ze znajomością szeregu przepisów prawnych, a później dochodzą jeszcze transakcje handlowe, rynek nieruchomości, zamówienia, podatki, a czasem ogłaszanie upadłości - czarna magia, przynajmniej dla mnie...

Jeżeli czegoś nie umiem, czy nie rozumiem, w pierszej kolejności staram się nauczyć i dowiedzieć, są jednak sprawy, które bezsprzecznie powierzam komuś, kto się na tym zna. Jeżeli o prawo chodzi, niestety poruszam się w nim jak dziecko we mgle. Powiecie teraz, że przecież nie jestem żadną bizneswoman, więc czemu piszę o obsłudze prawnej firm? Bo mnie to po prostu ciekawi :).  Nieważne czy jesteś przedsiębiorcą czy prywatną osobą, która potrzebuje porady prawnej, czy jesteś w trakcie rozwodu, czy dzielisz spadek - jeżeli chodzi o prawo, najlepiej oddać się w ręce specjalisty. Tylko do jakiego, skoro na każdym kroku znaleźć można kancelarie prawne?

Dobra kancelaria, np. ta https://www.i-kancelaria.pl/ w naszym kraju to skarb. Szukając godnego mnie reprezentanta w sądzie, w pierwszej kolejności przeczytałabym od deski do deski jego stronę internetową, jeżeli taką posiada. Jeżeli strona ta byłaby przejrzysta i zrozumiała, to zostałabym na niej na dłużej. Drugą bardzo ważną rzeczą jest dla mnie informacja gdzie radca prawny się kształcił, jakie otrzymał odznaczenia i jaką ma opinię wśród klientów. Priorytetem jest też dla mnie to, czy jedna kancelaria jest w stanie podjąć się spraw z różnych dziedzin. To tak, jak ze sklepami, wolimy wchodzić do tych, w których jest największy wybór. Daje to dodatkowy komfort i pozwala zaoszczędzić czas.

Podstawą są też oczywiście koszty.  Jednak dla mnie to nie ona grają główną rolę. Główną rolę ma  podejście prawnika do klienta. Jeżeli jest dla mnie zbyt służbowy i sztywny, to z naszej współpracy nic nie będzie. Jako klient chcę czuć się swobodnie i  współpracować z uśmiechniętym, profesjonalnym człowiekiem. Dla kancelarii tacy pracownicy to ocieplanie wizerunku, który nie umniejsza w żaden sposób profesjonalizmu. Kolejna sprawa - dobry kontakt z prawnikiem, mailowo, telefonicznie, fax - to w dobie internetu podstawa. Nic mnie bardziej nie denerwuje, niż dzwonienie przez cały dzień do kogoś, kto nie odbiera. Następny warunek to  prosty język, - o tak! Już same przepisy są trudne, więc prawnik, dla którego nie mają one tajemnic, powinien mówić do klienta zrozumiałym językiem.

Podsumowując, od mojej kancelarii prawnej wymagam wysokich kwalifikacji, profesjonalizmu, wielozadaniowości, a zarazem serdecznego podejścia do klienta. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka