wtorek, 8 października 2024

ZAKUPY - CO POWINNO ZNALEŹĆ SIĘ W KAŻDEJ SZAFIE...

 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://royal-shop.pl/pl/p/Glany-damskie-Pinko-SD0147P063-czarny/19063

Uwielbiam zakupy, zwłaszcza te online, kiedy to z kubkiem gorącej kawy, kocykiem i świeczką zapachową mogę dowoli szukać inspiracji na ponadczasowe ubrania i dodatki. Wraz z jesienią, jak co roku, postanowiłam odświeżyć garderobę o kilka sztuk nowości.


Zamarzyły mi się ostatnio glany, taki porządne, ze skóry, które będą mi służyły przez lata. Szukałam, szukałam i znalazłam idealny model na stronie Royal Shop. Sami zobaczcie jakie cudowne. Tak, to te ze zdjęcia tytułowego. Wykonano je ze skóry bydlęcej, a środek wyłożony jest skórą cielęcą. Z boku posiadają zamek, a na kostce odpinany ozdobny pas z logo. I najważniejsze - w środku są ocieplane. Wiem, że cena nie jest niska, ale za jakość i wytrzymałość warto zapłacić więcej, gdyż to nie są buty na jeden sezon.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://royal-shop.pl/pl/p/Jeansy-damskie-PINKO-103882-A20U-czarny/19186#galleryName=productGallery,imageNumber=1

Kolejny uniwersalny, klasyczny i ponadczasowy zakup to czarne jeansy. Wzięlam dla siebie takie z nieco lużniejszym krojem zgodnie z obecnymi kanonami mody. Są wykonane w większości z bawełny i niezykle przyjemne w noszeniu. Na guzikach, skórkach, nitach i tylnych kieszeniach znajduje się logo firmy Pinko. I to co lubię najbardziej - są zapinane na guziki. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://royal-shop.pl/pl/p/Koszula-damska-PINKO-103708-A1XZ-bialy/19187#galleryName=productGallery,imageNumber=1

Jak się można domyślać, trzecim moim zakupem, który jest klasyczny i będzie mi służył przez lata to biała dłuższa koszula, która jest idealna zarówno do stylizacji sportowych, jak i eleganckich. Jest to model wykonany w stu procentach z bawełny, z tyłu posiada rozcięcie, guziki mają logo firmy, a drugie logo znajduje się z przodu pod kieszonką. Jest cudowna i świetnie się ją nosi.



Zdjęcie pochodzi ze strony https://royal-shop.pl/pl/p/Torebka-damska-Tommy-Hilfiger-AW0AW16473-Czarny/19025#galleryName=productGallery,imageNumber=1

Dopełnieniem wszystkiego została duża, klasyczna, czarna torba. Trafiłam na obniżkę jej ceny (trwa do dziś) z czego jestem bardzo zadowolona. Torbka ma tłoczony monogram Hilfiger. W środku znajdą się dwie przegrody, środkowa kieszeń zapinana na suwak, pasek dodatkowy jest odpinany, a do tego dostajemy w zestawie worek przeciwkurzowy. Uwielbiam duże torby i jestem w niej zakochana.

Jeżeli również jesteście zwolennikami klasycznych, dobrej jakości ubrań i dodatków do nich, to zapraszam do kliknięcia w słowa podświetlone na niebiesko i szaleństwa zakupowego.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka