czwartek, 19 listopada 2015

ART.JUST - PO PROSTU SZTUKA...

Smutne dni nastały ostatnio z racji tego co stało się we Francji... Bardzo wstrząsnęły mną te okoliczności...zawsze śmierć mną wstrząsa. Dlatego, żeby chociaż na moment zapomnieć, postanowiłam się "odchamić". Nie, nie zabrałam się kolejny raz za Greya :). Postanowiłam się odchamić, ale tak naprawdę, czyli poczytać o muzyce klasycznej, kinie i wszystkich tych rzeczach, które wiążą się ze sztuką. I znalazłam świetną stronę, która spodoba się chyba wszystkim, tym którzy tak, jak ja chcą liznąć nieco kultury:)albo po prostu poczytać o ciekawych rzeczach.

Najfajniejsze jest to, że sami czytelnicy w dużej mierze, czy to na facebooku, czy stronie internetowej wpływają na treść jaka jest udostępniana i to czytelnicy nadsyłają ciekawostki na temat muzyki, filmy czy literatury, a te które zostaną opublikowane. otrzymują w nagrodę książkę. Wszystko odbywa się w formie konkursów :) Przyznam się Wam, że ja już kilka z nich wygrałam, dla męża, który uwielbia takie książki.






Do zabawy przyłączyły się też Muzeum przyrodnicze, muzeum historyczne, zamek piastowski w Raciborzu, Zamek Królewski, Muzeum filumenistyczne i ufundowały wspaniałe nagrody, w konkursie gdzie trzeba przesłać śmieszne zdjęcie zrobione w muzeum. Konkurs trwa do 29.11 więc każdy ma nadal dużą szansę na nagrodę.

To na tej stronie dowiedziałam się, że :



"Pierwsza praca Elvisa Presleya zanim był sławny to kierowanie ciężarówką w firmie Crown Electric. Eddie Bond- lider zespołu, w którym grał przyjaciel Elvisa, gdy przesłuchał próbki jego umiejętności to doradził mu rozwijanie kariery za kółkiem. :)"

I kto by pomyślał,że mało brakowało, a Elvis zostałby kierowcą.


,,Myślę, że jes­tem prze­ciętnym ma­larzem. Za ge­nial­ne uważam je­dynie mo­je włas­ne wiz­je, a nie to, co tworzę.”

– Salvador Dali

Takich informacji nie uzyskacie w szkole , takie perełki można znaleźć właśnie na facebooku TU 
i stronie internetowej TU
Dowiecie się też jak naprawdę nazywał się Freddie Mercury. Gdzie Woddy Allen zapisał sobie pomysł na film i co myślał Witkacy o nikotynie i alkoholu :)
Witryna internetowa jest bardzo przejrzysta,i jeżeli lubicie czytać cytaty to znajdziecie je w odpowiedniej podgrupie, jeżeli wolicie poczytać o muzyce, również jest taka kategoria.
Architektura, Rzeźba (3) 
Cytaty, przysłowia (15) 
Kino, Film (11) 
Muzyka (26) 
Sztuka (47) 
Taniec, balet (5) 
Teatr (1) 
Wydarzenia (8)

Na koniec dodam jeszcze, że administratorzy fp, są bardzo, bardzo mili i przystępni, co chyba w takich stronach jest najważniejsze.


13 komentarzy :

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka