poniedziałek, 23 listopada 2015

BIELIZNA DO ZADAŃ SPECJALNYCH - KRIS LINE...DZIEŃ 241...


Dzisiejszy dzień był wyjątkowo nudny i zwyczajny. Wczoraj miałam trzynastą rocznicę ślubu, a już dziś mąż tak mnie wkurzył, że ...lepiej nie kończę...
Dlatego nie będę marudzić i napiszę o czymś, co sprawia mi przyjemność - o bieliźnie :)
Jestem zwykłą kobietą. Ani ze mnie modelka, ani super laska. Trzy ciąże i karmienia piersią, oraz czas, odcisnęły swoje piętno na moim ciele, a zwłaszcza na biuście. Mój rozmiar B w czasie ciąży powiększał się zawsze do rozmiaru D, co skutkowało rozstępami i wiotczeniem. Nie mogę się już pochwalić jędrnym biustem.
Mogłabym coś z tym zrobić operacyjnie, ale czy aż tak mi zależy? 
Jednak znalazłam coś, co pomaga mi w tym, żeby mój biust wyglądał idealnie w każdej sytuacji. Czy to dekolt czy sukienka bez ramiączek, czy obcisły golf, mój biust zawsze wygląda dobrze, dzięki...bieliźnie KRIS LINE. Moja pupa również nie narzeka kiedy wkładam figi lub stringi tej firmy, a mój mąż jest wtedy zauroczony :)



Stanik, który noszę to model BRASSIERE o nazwie MANUELA, figi i stringi oczywiście z tego samego kompletu. Znajdziecie go tu : MANUELA
Mój rozmiar to 85 B, a rozmiar fig L, jednak firma KRIS LINE posiada w swoim asortymencie bieliznę do rozmiaru KK, więc Panie szczycące się pokaźnym rozmiarem biustu również znajdą tu dla siebie wymarzoną, niesamowitą i wysokiej jakości bieliznę. Dodatkowo panowie mają tu pole do popisu, i to nie tylko kupując wybrance majteczki, stanik, piżamę czy strój kąpielowy, ale mogą wybrać również coś dla siebie, z ogromnej męskiej kolekcji bielizny.

Wyroby firmy Kris Line postrzegane są zarówno na rynku krajowym jak również na rynkach zagranicznych, jako wygodne, pełne finezji i zmysłowości, przeznaczone dla bezwzględnie każdej grupy wiekowej płci pięknej.
Produkcję swoją firma opiera na najnowszych trendach mody światowej. By sprostać wysokim wymaganiom jakościowym wyroby Kris Line produkowane są z wysokiej klasy koronek, haftów, tiuli i dzianin przy wykorzystaniu najnowszych urządzeń szwalniczych, na których pracuje wyszkolona kadra pracowników. Co roku projektantki opracowują nowe wzory, nowe rozwiązania lub kolorystykę dostosowując wszystko do najnowszych trendów mody i różnych zapotrzebowań klientów.
Kris Line produkuje biustonosze push-up, pół usztywniane i miękkie, duże miseczki do małych obwodów z szerokimi ramiączkami, dzięki czemu nie wcinają się w ramię, gorsety, body (w tym również body modelujące sylwetkę), peniuary, pasy do pończoch, podwiązki, seksowne haleczki na specjalny wieczór, stringi, stringo - szorty, figi (w tym też modelujące sylwetkę). Wszystko pełne wdzięku i wyrafinowanej elegancji by każda kobieta czuła się wygodnie a przede wszystkim kobieco.

Wracając jednak to mojego kompletu,w zestawie otrzymałam: 

Kris Line Manuela biustonosz brassiere

- termicznie wbudowany push-up
- wykonany z wzorzystej i połyskującej dzianiny
- model pięknie powiększa biust
- środek wykończony koronkową wstawką
- ramiączka ozdobne odpinane
Stanik Manuela znakomicie zbiera piersi do środka, pięknie eksponując nawet niewielki biust. Miseczki o fasonie balkonette pokryte chabrowym uwodzicielskim haftem. Mostek gładki, boki wykończone włoską koronką. Pas obwodu stabilny z gładkiej mikrofibry, dodatkowo miseczki posiadają fiszbiny boczne oraz dolne. Ramiączka regulowane oraz odpinane. Model posiada wyjmowane wkładki push-up. 
Skład: 80% poliamid, 10% elastan, 5% bawełna, 5% poliester

Kris Line Manuela figi:

Stylowe i komfortowe figi w pięknej szafirowej kolorystyce. Wyprodukowane w większości z delikatnej kwiatowej koronki. Całość fig obszyta ozdobnym ściegiem oraz wykończona falowaną gumeczką. Skład surowcowy: 80% poliamid, 10% elastan, 5% bawełna, 5% poliester.]

Zmysłowe, bardzo szykowne szorto - stringi. 

Całość uszyta z wysokiej klasy materiału, perfekcyjnie dopasowującego się do kobiecej sylwetki. Boki dodatkowo zdobione skromną, ale bardzo efektowną koronkową wstążeczką z motywem kwiatowym. Szorto-stingi na całej górnej linii posiadają szycia, które je dodatkowo zdobią. Skład surowcowy: 80% poliamid, 10% elastan, 5% bawełna, 5% poliester.

Powiem Wam, że kobieta żeby czuć się piękną, oprócz tony kosmetyków i miłości potrzebuje też poczucia wartości. Długo miałam kompleksy na punkcie swojego biustu, i ciężko było mi dobrać stanik, który potrafiłaby je "upiększyć"albo inaczej mówiąc, wyciągnąć z nich to co najlepsze. Długo szukałam swojego ideału bielizny, ale szukałam źle. Kupowałam tanią bieliznę w tanich sklepach, która rozciągała się po kilkukrotnym założeniu, i raczej deformowała biust i pośladki niż uwydatniała. Dopiero kiedy zainwestowałam w bieliznę świetnej marki, wtedy poczułam,że to jest to. Stanik Kris Line Manuela podnosi mój biust do góry jednocześnie zbierając go do środka. Materiał z którego jest wykonany, jest tak delikatny, że prawie niewyczuwalny podczas noszenia, a koronka sprawia wrażenie utkanej z delikatnej pajęczyny. Fiszbiny nie uciskają, nie gniotą, a jednie wykonują swoją rolę, czyli uwydatniają biust. Całość misternie wykonana, jakby była robiona ręcznie. Czuję się piękna, seksowna i pożądana. Czuję, że odżyłam, a moje kompleksy zniknęły.Teraz znów mogę chodzić dumna i wyprostowana, bo mam się czym pochwalić ;)
















 

Bielizna nie jest tania,ale warta swojej ceny .

A Wy macie swoją ulubioną markę bielizny?

11 komentarzy :

  1. Piękny komplecik!
    Nie słyszałam o tym sklepie ale chętnie pooglądam co tam mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kompletów bielizny z tej firmy. Również jestem nią zachwycona :) Bardzo wygodna i przyjemna w użytkowaniu, a przy tym bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  3. no Ci powiem że komplet prezentuje się zacnie, a i kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no .. :) fajny zestaw. Mi też po wykarmieniu 2 dzieci jest ciężko trafić na fajnie dobraną bielizne. Tej firmy nie znam, u mnie się sprawdza Panache.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest, mimo że ja niebieskiego nie miałam jeszcze to podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) i ten kolor :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna. Podobają mi się wykończenia. Delikatna ale z pazurem. Super!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka