środa, 11 listopada 2015

IDEALNY PREZENT NA GWIAZDKĘ...OPTIMA PLUS (DZIEŃ 229)



Jeszcze dziś prawie mnie nie ma, bo kończyliśmy remont sypialni. Mąż gipsował i szlifował do czwartej rano. Teraz już jest pomalowane i zostały tylko sprawy kosmetyczne, nudne sprawy. Dlatego mam dla Was coś innego niż wpis pamiętnikowy...mam kolejny prezent na gwiazdkę, z którego ucieszyłaby się i płeć męska i damska.
Ostatnio pokazywałam Wam piękne, naturalne olejki zapachowe od OPTIMA PLUS, które idealnie nadają się na prezent. Dziś napiszę też o olejku, ale nie zapachowym, tylko takim do masażu, który możecie dołożyć do kompletu z olejkami zapachowymi.
Przed Wami mój ulubieniec:

                                   NATURALNY OLEJEK DO MASAŻU ARGANOWY...



Co mówi o nim producent?
Kraj pochodzenia: Maroko

Działanie:

Naturalny olej arganowy działa przeciwzapalnie, wpływa rewitalizująco i kojąco na podrażnioną skórę. Regularnie stosowany chroni przed przedwczesnym pojawianiem się zmarszczek opóźniając procesy starzenia. Korzystnie wpływa na odżywienie i wzmocnienie włosów przywracając im naturalny blask. Doskonale sprawdza się również w pielęgnacji paznokci, zwiększając ich twardość i nadając im piękny połysk. Ma piękny, delikatnie orzechowy zapach.
Kiedy stosować olej arganowy OptimaPlus:
do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry, szczególnie polecany do pielęgnacji skóry skłonnej do rumienia, trądziku, łuszczycy oraz łojotokowych zapaleń mieszków włosowych, w profilaktyce nawilżania i redukcji zmarszczek, w łagodzeniu objawów alergicznych skóry, do odżywiania włosów i paznokci 
Jak stosować olej arganowy Optima Plus?
Do twarzy – używać regularnie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Nanieść kilka kropel olejku na twarz i szyję, lekko masując – po kilku minutach olej zostanie wchłonięty pozostawiając skórę delikatną i gładką w dotyku
Do włosów – należy olejek wcierać we włosy i skórę głowy, a następnie zawinąć ręcznikiem i odczekać ok. 30 minut. Po upływie tego czasu włosy należy umyć szamponem
Do paznokci – codziennie wcierać w paznokcie i pozostawić do wyschnięcia na ok. 30 minut
Do masażu – jako olej bazowy, na łyżkę oleju arganowego polecamy dodać 2 krople ulubionego olejku eterycznego
Do pielęgnacji – po kąpieli lub prysznicu nanieść na lekko mokrą skórę, a następnie wmasować, nie wycierać i przed założeniem ubrania odczekać kilka minut na wchłonięcie się olejku


Co mówię o nim ja? 

Olejek znajduje się w poręcznej butelce z ciemnego szkła. Nadmiernemu wylewaniu się specyfiku zapobiega korek z dziurką. Jak na olejek przystało ma konsystencję "oleistą",jest praktycznie bez zapachu. Uwielbiam wszelkiego rodzaju masaże,więc u mnie głównie w tym znalazł zastosowanie. Po takim masażu skóra jest gładka i miękka. Wszystko ładnie się wchłania po około 10-15 minutach. Nie wiem czy to zasługa masażu czy samego olejku,ale zawsze czuję się odprężona i zrelaksowana. Za każdym razem dodaję kilka kropli olejku zapachowego(pomarańczowy i cytrynowy to moje ulubione),i moja ciało pachnie nimi subtelnie. Całkiem przypadkowo okazało się,że olejek idealnie pomógł mojemu mężowi na popękane od chemioterapii dłonie.Jakby nie było,podczas masaży sporo specyfiku zostaje właśnie na jego dłoniach ;) Rany zaleczyły się,stały się miękkie i przestały pękać. Stosowałam go również na skórę twarzy,zwłaszcza w miejscach zmarszczek mimicznych,i o dziwo wyraźnie się spłyciły,a skóra jest bardziej napięta. Zastosowań olejku jest mnóstwo(jak napisałam wyżej),tak samo mnóstwo jest z tego korzyści,jest jeszcze jedna wielka zaleta - przyjemność jaką się odczuwa w trakcie każdej kuracji .
 Moja ocena to 10/10.

18 komentarzy :

  1. Nie miałam, ale słyszałam już, że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię i stosuje do włosów ale wypróbuję do masazu jak mezus wroci do domu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mąż jest potrzebny do masażu,no ewentualnie sąsiad ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na włosy nie próbowałam ale wiem,że argan potrafi poradzić sobie z bardzo zniszczonymi włosami.

      Usuń
  4. uwielbiam wszelkiej maści olejki, i używam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię za bardzo zapachu olejku arganowego :(

    OdpowiedzUsuń
  6. do masażu jeszcze arganowego olejku nie używałam, ale chyba się skuszę. zwłaszcza że napisałaś, że poprawia skórę dłoni u masującego, a mojemu by się to przydało. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie :) Ten olejek jest praktycznie bezzapachowy więc śmiało możesz dodać jakiś aromatyczny.

      Usuń
  7. No proszę taki niepozorny a taki dobry. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować do włosów, jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka