niedziela, 3 kwietnia 2016

KOLOROWO Z EVELINE COSMETICS... LAKIERY MINI MAX...


Jak już wiecie, bo chwaliłam się wcześniej, otrzymałam od EVELINE COSMETICS  kolorową przesyłkę do testowania. Przyznam się szczerze, że testowanie lakierów do paznokci było dla mnie sporym wyzwaniem, bo niestety do mistrzów w tej dziedzinie nie należę. Brak mi wprawy i cierpliwości. Dlatego proszę, nie zwracajcie uwago na drobne niedociągnięcia, bo tematem postu jest recenzja lakierów do paznokci, a nie moja technika ich malowania. Chociaż mówiąc szczerze, pod koniec testowania, malowałam już prawie jak profesjonalistka ;)

Otrzymałam osiem lakierów w obłędnych, wiosennych kolorach. Wszystkie lakiery mają szerokie pędzelki, zaokrąglone na końcach, co mojej skromnej osobie bardzo ułatwiało aplikację lakieru na paznokcie. Właśnie dzięki temu zaokrągleniu, lakier pięknie się "układał" przy nasadzie paznokci. Szeroki pędzelek też jest świetną sprawą, bo za jednym zamachem malujemy prawie cały paznokieć. Za każdym razem stosowałam wysuszacz lakieru firmy Eveline, co bardzo skróciło czas schnięcia. Zastosowanie tego cudeńka polega na tym, że malujemy lakierem płytkę paznokcia i "psikamy" wysuszaczem raz, góra dwa razy. Rzeczywiście po minucie lakier był suchy, ale... lepiej róbcie to nad ręcznikiem, bo ja "psikałam" w powietrzu i moja podłoga zyskała tłuste plamy. Wysuszacz tworzy tłustą powłokę, a jak to w przypadku atomizera bywa, nie jest on zbyt precyzyjny i stąd pozostałości na podłodze. Zdecydowanie wolałabym żeby wysuszacz nakładało się pędzelkiem.   Wysuszacz ma również inne role, takie jak nabłyszczanie, tu nie zauważyłam różnicy między wyglądem pomalowanego paznokcia samym lakierem, a lakierem z wysuszaczem. Powinien też przedłużać trwałość. No cóż, skoro z nim trwałość wynosi dwa dni, to ile wynosiłaby bez niego? Dodam jeszcze, że jego zapach bardzo mi się podoba bo przypomina mi landrynki :).

 

Co mówi o nich producent?
Nigdy nie mamy dość klasyki.
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting.
ZAWSZE WSPANIAŁE KOLORY. NIGDY NIE WYCHODZĄ Z MODY!
Edycja limitowana Lato 2013:

Co mówię o nich ja? 

Zaczynamy od koloru RÓŻOWEGO - nr. 144
Ten kolor i sam lakier to zdecydowanie mój faworyt. Lakier ma piękny,głęboki kolor, ale nie przesadzony ani landrynkowy. Po prostu cudowny. Nakładałam dwie warstwy. W sumie jedna wystarczyłaby w zupełności, ale dwie to już cudo. Ten lakier sam się maluje, po prostu nakładamy troszkę na paznokieć, a on magicznie "rozlewa" się równomiernie. I ten kolor, ach... Co do trwałości, to nie wiem czy to dużo czy mało, ale u mnie wytrzymał w stanie nienaruszonym dwa dni. Schnie około 10 minut bez wysuszacza, a 3 - 4 minuty z wysuszaczem.


Kolejny ulubieniec - czerwony - nr.135.

Tak, jak jego poprzednik ma idealny kolor i konsystencję. Wystarczy jedna warstwa żeby cieszyć się seksownymi paznokciami. Błyszczy się cudownie.  Czas schnięcia bez wysuszacza około 10 minut, z wysuszaczem około 3 - 4 minuty. Trwałość to dwa dni.


Pudrowy róż, to lakier o numerze 141

Tu już nie było tak łatwo, jak w przypadku poprzedników. Robiły się smugi i potrzeba było trzech warstw, aby paznokcie wyglądały elegancko. Kolor bardzo ładny, delikatny, stonowany. Czas schnięcia, tak jak poprzednio około 10 minut (jedna warstwa), ale po tym czasie i tak miałam wrażenie, że jest miękki. Z wysuszaczem schnie 3 - 4 minuty. Trwałość to 1, 5 dnia.


Kolor różowo - fioletowy - nr. 141,

Piękny, pastelowy, stonowany. Tu również potrzeba kilku warstw, bo podczas malowania tworzą się smugi. Przy trzech warstwach można już pokazać paznokcie światu. Trwałość lakieru około 1, 5 dnia i  to przy "nic nierobieniu". Czas schnięcia bez wysuszacza około 10 minut, z wysuszaczem około 3 - 4 minuty.


Żółty, nr. 134

No cóż, z numerem 134 się nie polubiliśmy. Mimo pięknej pastelowej żółci. tworzą się takie smugi, że wszystko psują. Myślę, że trzeba  mieć wielką wprawę żeby tym cudem zdziałać coś ciekawego na paznokciach. Wydaje mi się, że to wina bardzo rzadkiej konsystencji. Czas schnięcia to około 10 minut bez wysuszacza, a z wysuszaczem 4 - 5 minut. Trwałość 1, 5 dnia.


Błękitny, nr. 139

Piękny, kojarzący się z niebem lub morzem. Tutaj też tworzą się smugi podczas malowania, ale są one do ujarzmienia. Po prostu nakładamy trzy, cztery warstwy i jest pięknie. Przy tym odcieniu wybaczam smugi, bo sam kolor mi to wynagradza. Czas schnięcia bez wysuszacza około 10 minut, z wysuszaczem około 3 - 4 minuty. Trwałość to dwa dni.


Numer 133 - zielony.

Nie przepadam za zielonym kolorem i on za mną chyba też nie, bo tak, jak w przypadku żółtego, tu również tworzą się okropne smugi. Przyznam się szczerze, że nie poradziłam sobie ani z żółtym kolorem, ani z zielonym. Trwałość około 1,5 dnia. Czas schnięcia bez wysuszacza około 10 minut, z wysuszaczem około 3 - 4 minuty.


Numer 137- koralowy.

Cudowny, bardzo kobiecy i nie rzucający się w oczy. Malowanie nim to wielka przyjemność, szkoda tylko, że musiałam nakładać aż trzy warstwy żeby spod niego nic nie prześwitywało. Trwałość to 2 dni. Czas schnięcia bez wysuszacza około 10 minut, z wysuszaczem około 3 - 4 minuty.

 

A tutaj na zdjęciach przedstawiam jak wyglądają lakiery na paznokciach. Jak widać żółty nie wygląda tak źle przy pięciu warstwach, ale z bliska smugi nadal są widoczne.









Cena lakierów to około 6 zł. za sztukę.Cena wysuszacza to około 10 zł.

Na koniec pokażę Wam jeszcze zdjęcia pazurków koleżanki mojej córki, którą poprosiłam o przetestowanie lakierów. Widać, że dziewczyna jest profesjonalistką w "kolorowaniu" paznokci :). I pomyśleć, że nastolatki mają takie piękne paznokcie, a ja stara baba krótkie i byle jakie.




Podsumowując. Lakiery nie są drogie więc nie można też mieć wobec nich wielkich wymagań. Są średnio trwałe, ale dla mnie wystarczająco, bo lubię codziennie mieć inny kolor pazurków. Mają piękne, żywe kolory i to ich podstawowa zaleta. Ciekawe jest też to, że nie mają bardzo intensywnego zapachu, co w przypadku lakierów nieczęsto się zdarza. Myślę, że są to lakiery dla osób takich jak ja, bawiących się kolorami i lubiących często je zmieniać.


19 komentarzy :

  1. Bardzo fajne, wiosenne kolorki :-) Lubię takie paznokcie właśnie o tej porze roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki zacne, aczkolwiek ja wolę te trwalsze lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery bardzo przypadły mi do gustu i mamy tych samych faworytów w kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolory lakierów, choć ja osobiście nie wybrałabym lakieru w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym, bo czułabym się źle, dziwnie z takim, jakiś jasny róż czy fiolet to tak, taki lakier bardziej pasuje do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne lakiery :D u mnie trwałość lakieru (niezależnie od ceny) to zawsze 1 dzień :/! Hahaha i widzę, że mamy podobny problem :) też nie potrafię tak pięknie pomalować paznokci jak dziewczyna z ostatniego zdjęcia. Nie wiem jak się to robi!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakierów używam rzadko, bo niestety nie mogę pozbyć się paskudnego nawyku "wyrywania" skórek wokół paznokci - przeważnie ograniczam się tylko do nakładania bezbarwnej odżywki. Kolory tych lakierów bardzo mi się podobają, ale dwudniowa trwałość to chyba faktycznie nie jest szczyt marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi się podobają, chociaż żółty skradł moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki iście wiosenne, pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolory mi się podobają :) Ja uwielbiam malować paznokcie a jak się nie mogę zdecydować na jaki kolor to robię każdy inny - zwłaszcza latem :) Tę marke uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żółty i jest bardzo ładny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam całą ósemkę i mi najbardziej podobają sie różowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolory ładne ale zdecydowanie wole trwalsze lakiery, kolor zazwyczaj nosze z tydzien wiec te odpadaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie dobrze kryjące lakiery do paznokci :). Kiedyś sobie często fundowałam taką tęczę, każdy paznokieć w innym kolorze. Wesoło to wygląda :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolorki. Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorki i cena bardzo przystępna. Ja mam hybrydy ale czasem i moje paznokcie muszą odpocząć wiec wiem już czego szukać

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka