środa, 6 kwietnia 2016

MOJA LISTA ŻYCZEŃ Z DRESSLINK...


Dziś znów pomęczę Was trochę moją listą życzeń ze sklepu Dresslink. Post jest troszkę niespodziewany, tak jak niespodziewana była kolejna propozycja współpracy. Tym razem będzie to tylko jeden post, z jednym sklepem, nie tak, jak ostatnio trzy. Co tym razem wybrałam? Zapraszam.

Ostatnimi czasy przekonałam się do koszul, co widać było na moich ostatnich zdjęciach. Do tej pory nie lubiłam ich nosić i to był błąd. W związku z nową miłością, zamówiłam piękną, niebiesko - białą koszulę.







Kolejna rzecz to błękitna sukienka. Na dworze robi się coraz cieplej, więc będzie jak znalazł. I ten kolor - cudowny i radosny :).


Z produktów z darmową wysyłką też wybrałam coś dla siebie. Musiałabym nie być kobietą, gdyby to nie była biżuteria, zwłaszcza, że po ostatnim zamówieniu wiem, że jest dobrej jakości.



W sklepie DRESSLINK pojawiło się mnóstwo wiosennych i letnich promocji. Widziałam świetne krótkie spodenki i kombinezony z krótkimi spodenkami za 0, 01 $. Sprawdźcie sami.



Kolejny raz proszę Was o kliknięcia w linki. Wy zobaczycie jakie fajne rzeczy można kupić w DRESSLINK , a ja być może dostanę propozycję dalszej współpracy. Dla tych co maja wątpliwości odnośnie tego, czy za przesyłkę z Chin trzeba płacić cło mam informację, że do kwoty 20$ ( z przesyłką) cła się nie płaci. Sprawdziłam to osobiście dzwoniąc do Izby Celnej.

24 komentarze :

  1. Poklikane :-) koszula ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko do 20$, ja czytałam że do 45$ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cukienka cudaśna, tylko czy nie będzie za krótka?

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie wiesz ile tego cła trzeba płacić? :) + poklikałam! klikniesz znowu u mnie i odpowiesz tam, jeśli wiesz :D? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem_28.html

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka świetna :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna koszula oraz sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sukienki jest prześliczny :) Ciekawe czy w realu też tak wygląda bo to różnie bywa :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest przepiękna, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za koszulami nie przepadam, ale ta mi się bardzo podoba - takie marynarskie klimaty, idealne na lato :) Klik, klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękitna sukienka rozgrzała moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda ta błękitna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne kochana, wszystko kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej koszuli w paski :) Wszystkie linki poklikane, jeśli możesz poklikaj u mnie w poście z moją nową wishlistą tutaj :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka