poniedziałek, 26 września 2016

JESIENNY REMONT Z PARKIETY24...



Jesień nastała, więcej czasu spędzamy w domach niż w sezonie letnim i zauważyłam na innych blogach, że nadszedł czas remontów. U mnie też taki remont będzie, jeszcze nie wiem kiedy, ale już teraz szukam inspiracji. Jednak nie tylko inspiracje są ważne...


W moim domu o wymianę wołają podłogi. Kiedy je kładliśmy, kupowaliśmy najtańsze panele, a co za tym idzie, o najmniejszej klasie ścieralności. Teraz wiem, że to nie był dobry pomysł, bo nie minęły trzy lata, a podłogi są do wymiany. Teraz już wiem, że lepiej zainwestować więcej, ale więcej, to nie znaczy przepłacać.  Kiedyś mąż układał wszystkie podłogi, ale teraz z wiadomych przyczyn, on tego nie da rady zrobić. Rozglądam się więc za kompleksowym rozwiązaniem, czyli porada, wykonanie i materiał od jednej firmy. Oczywiście musi to być firma, która nie zrobi fuszerki. Znalazłam stronę Podłogi parkiety24 i tak sobie myślę, że chyba to jest właśnie to. Firma ta ma doświadczenie i to 11 - to letnie, konsultanci pomagają wybrać podłogę, sprawdzą czy  i jakie są możliwości techniczne jej zamontowania i zamontują wszystko. Po za tym posiadają towar najlepszej jakości. I jeszcze coś - jest infolinia, darmowa, czyli coś co lubię najbardziej, bo w każdej chwili mogę zadzwonić i rozwiać swoje wątpliwości. Nie ma też ograniczeń terytorialnych, bo konsultanci są mobilni. Nie muszę też od razu decydować, bo konsultacja jest niezobowiązująca. Piękna sprawa. I wiecie co mnie jeszcze zaskoczyło? Konsultant sprawdza  stan wylewki, wilgotność podłoża, jego twardość oraz nierówności. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim i chodzi mi głównie o tą wilgotność wylewki. Przeważnie nikt o takich rzeczach nawet nie wspomina. Na koniec wizyty otrzymam szczegółowy kosztorys, który i tak mnie do niczego nie zobowiązuje. Ciekawe jest też to, że w sklepie, przy zakupie podłogi płacimy 23 % podatku, a tutaj tylko 8 %, więc taki zakup, to czysta oszczędność. 

Nie mam jeszcze bliżej sprecyzowanych preferencji, co do koloru podłogi, ale przy moim meblowym misz masz, najlepsza chyba będzie jakaś naturalna? Sama nie wiem. Dlatego pokażę Wam kilka inspiracji i może coś mi doradzicie? Powiem tylko, że meble mam w kolorze bardzo naturalnego drewna, jedynie komplet wypoczynkowy jest w całości szary. Gdybym wymieniała wszystko, to nie byłoby problemu, bo zakupiłabym dokładnie to samo, co widać na zdjęciach, ale nie ma tak lekko.  Trzeba dostosować podłogę do mebli.

Tak wygląda podłoga w mojej sypialni. Jak widać nie ma już na niej połysku itd.


Tutaj widzicie mój salon. Na zdjęciu aż tak tego nie widać, jednak jakby się przyjrzeć z bliska, to każdy zauważyłby pełno pęknięć, dziurek i wybrzuszonych miejsc.



A tutaj pokazuję inspiracje, które znalazłam na wspomnianej stronie. Może Wy mi coś doradzicie?

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.

Poradzicie mi coś? A może ktoś już korzystał z powyższej strony Podłogi Parkiety24 i jej usług?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka