wtorek, 2 maja 2017

DZIĘKUJĘ ZA SZANSĘ, NADZIEJĘ I SERCE...


Kiedy ktoś daje Ci nadzieję, gdy nadziei już brak... Kiedy ktoś daje Ci szansę, gdy szans już brak...Kiedy ktoś okaże Ci serce, gdy innych serc nie ma... Chcesz mu podziękować, czymś, co zapadnie w pamięć, a jednocześnie będzie eleganckie...



Czerwiec ubiegłego roku okazał się dla mnie i męża miesiącem, w którym jedno słowo lekarza odebrało nadzieję i szansę, a o sercu z jego strony można było pomarzyć. W tych trudnych dla nas chwilach, gdzie polski lekarz zostawił męża z dnia na dzień samemu sobie, znalazł się ktoś, kto dał nam światełko w tunelu - czeski Profesor. Co dla nas zrobił i robi nadal możecie przeczytać w kilku poprzednich postach pamiętnikowych. Dziś chcę Wam pokazać w jaki sposób mu podziękowaliśmy, mimo, że nigdy od nas tego nie wymagał i wielkie było jego zdziwienie, kiedy upominek otrzymał.

Oczywiście niezmiennie, jeżeli chodzi o upominki, z pomocą przyszła mi Pani Magda i Jej firma MYGIFTDNA gdzie niepierwszy i z pewnością nie ostatni raz znalazłam inspirację. Pani Magda sama zaproponowała pomoc, kiedy zobaczyła mój post na grupie z aukcjami dla męża.Takim oto sposobem powstał cudowny zestaw dwóch szklanek do whisky i karafka z grawerem według naszego projektu.



Napis jest dość długi, a imię profesora typowo czeski i w związku z tym obawiałam się, że taki grawer będzie niewykonalny, a jednak - dla MyGiftDna nie ma rzeczy niemożliwych. Niezmiennie zaskakuje mnie niesamowita jakość wykonania każdej rzeczy, jaka otrzymuję od firmy. Tu nie ma miejsca na "fuszerkę" i wszystko jest dopracowane każdym calu. Dodatkowo to jedyna firma, która upominki robi błyskawicznie i błyskawicznie je wysyła, dosłownie z prędkością światła.






Profesor był zachwycony upominkiem do tego stopnia, że po wizycie żartowaliśmy sobie z mężem, że chyba w Czechach takich rzeczy nikt nie robi :). W każdym razie od razy spytał też o namiary na wykonawcę. W tym miejscu jeszcze raz chcę podkreślić ogromną wdzięczność dla Profesora, jak również dla MyGiftDna, że dzięki nim mogliśmy tą wdzięczność okazać w odpowiedni i elegancki sposób, a to, co trudno było ująć w słowa, mogliśmy uwiecznić w postaci grawera. DZIĘKUJĘ :)

Poniżej przypominam w jaki sposób i jakimi upominkami z powyższej strony uszczęśliwiłam już kilka osób, w tym i mnie samą. Pierwsze zdjęcie to personalizowany zestaw dla mojego męża w postaci portfela, długopisu i breloczka. Drugie zdjęcie to personalizowany kalendarz dla córki. Trzeci pokazuje szklaną deskę kuchenną, a czwarte cudowny obraz, który zdobi nasz salon i zachwyca każdą osobę, która nas odwiedza.




 

Znacie firmę MyGiftDnai jej produkty?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka