niedziela, 17 lutego 2019

KOLCZYKI DLA DZIECI...CZYLI TO, CO LUBIĄ MAŁE I DUŻE KSIĘŻNICZKI...


Zdjęcie pochodzi ze strony https://angel-srebro.pl/pl/p/Bransoletka-damska-ze-znakiem-nieskonczonosci-infinity/47

Jak wiecie mam dwie córki, które w pewnym momencie swego życia, gdzieś w okolicach trzech lat, zapragnęły mieć możliwość noszenia kolczyków. Czekałam na ten moment z niecierpliwością, bo jakoś nie chciałam im wcześniej narzucać swego zdania w tej kwestii...




Kiedy już przeżyłyśmy przekłuwanie uszu i czas gojenia się dziurek, przyszła pora na najprzyjemniejsze, czyli kupno kolczyków i to wcale nie jednej pary. Jednak kolczyki dla dzieci muszą być jak wiadomo lekkie, bezpieczne no i oczywiście trafiające w gust małych księżniczek. W związku z tym, chcę Wam dziś pokazać kilka modeli, które spełniają wszystkie z wymienionych cech, są srebrne i w bardzo, bardzo konkurencyjnych cenach.

Zacznijmy od modeli, które według mnie nadają się zarówno dla tych całkiem malutkich, jak i starszych dzieci

Zdjęcie pochodzi ze strony https://angel-srebro.pl/pl/p/Srebrne-kolczyki-celebrytki-serca/757
Powiedzcie sami czy te śliczne serduszka nie są idealne dla dziewczynki? Mają zaokrąglone krawędzie, są zapinane na tak zwane wkrętki i zdecydowanie przyciągają wzrok. Dodam tutaj, wiedziona własnym doświadczeniem, że zapięcie trzeba od czasu do czasu poprzekręcać, gdyż u mojej córki wrosło w uszko. Ja o tym nie wiedziałam, ale Wy na pewno wiecie. Kolczyki wykonane są ze srebra najwyższej jakości i z dbałością o detale. Nawet ja sama nie powstydziłabym się takiej biżuterii.

Zdjęcie pochodzi za strony https://angel-srebro.pl/pl/p/Kolczyki-srebrne-z-cyrkoniami-roz/664
Utarło się, że róż to kolor dla dziewczynek, niech będzie zatem różowo. Przed Wami przepiękne kolczyki wykonane ze srebra dodatkowo rodowanego, co znaczy, że nie uczulają, są uszlachetnione rodem i nie ciemnieją. Ozdobione zostały kryształkami Swarovskiego w kolorach różowym i srebrnym. Oczywiście mają też bezpieczne zapięcie, co uchroni przed ich zgubieniem czy odpięciem się. Polecam je zarówno malutkim dzieciom, jak i starszym

Zdjęcie pochodzi ze strony https://angel-srebro.pl/pl/p/Kolczyki-srebrne-markizy-z-cyrkoniami/762
Powyższe cacka raczej polecałabym starszym dzieciom z racji krawędzi, które mogą się zahaczać o ubranko, a jak wiadomo, u dzieci takie rzeczy zdarzają się bardzo często, u do rosłych również. Tak, jak w przypadku każdej z przedstawionych par biżuterii, mamy tu bezpieczne zapięcie, srebro najwyższej jakości oraz zdobienie kryształkami Swarovskiego. Są niezwykle lekkie i misternie wykonane, po prostu cudowne. Zaskakująco niska jest także ich cena, o czym możecie przekonać się, klikając w link pod zdjęciem (w przypadku pozostałych produktów także).

Zdjęcie pochodzi ze strony https://angel-srebro.pl/pl/p/Komplet-kolczyki%2C-bransoletka-i-naszyjnik-piorka-i-pudelko-gratis/798
Zazwyczaj przedstawiam tylko trzy propozycje, aby nie zdradzać wszystkiego, co można znaleźć na stronie, do której odnoszą się linki i żeby pobudzić Waszą ciekawość, ale tego kompletu nie mogłam nie opisać. Cudowny, delikatny i oryginalny zestaw kolczyków, naszyjnika i bransoletki, którą można indywidualnie dopasować do ręki, zauroczył mnie tak bardzo, że skusiłam się na jego zakup, bo jest to biżuteria nie tylko dla dzieci. Znak piórka to symbol duchowości, kreatywności oraz wewnętrznej siły... czyli coś w sam raz dla mnie. Oczywiście wykonany jest także ze srebra najwyższej jakości.

Zapraszam Was Kochani do klikania w linki i w słowa podświetlone na niebiesko. Sprawdźcie tym samym sami, jak wielki wybór biżuterii (zawieszek, bransoletek, kolczyków, obrączek, pierścionków, również męskich itp.) znajdziecie na stronie Angel srebro. Przyznam się szczerze też, że jeszcze nie spotkałam się z tak niskimi cenami. Byłabym zapomniała - zbliża się miesiąc maj, a wraz z nim Komunie Święte, więc może mój post stanie się dla Was inspiracją do wyszukanego prezentu na tę okazję.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka