piątek, 17 lipca 2020

NAKLEJKI NA ŚCIANĘ DLA DZIECI...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://eudajmonia.eu/pl/p/Tapeta-MILOLAS/236


Ostatnio bardzo dużo piszę o propozycjach dla dzieci. Książki, zabawki, ubranka. Dziś również pozostanę w tym temacie i pokażę Wam kilka fajnych naklejek na ścianę dla naszych milusińskich, które znalazłam w związku z projektowaniem pokoju dla mojego synka.




Od kilku lat widać duży popyt na wyżej wspomniane naklejki, które nie tylko potrafią pięknie ozdobić i nadać przytulności nie tylko ścianom, ale także mebelkom w pokoju dziecięcym. Oczywiście odpowiednio dobraną naklejką można też stworzyć cos fajnego i w innych pomieszczeniach. Naklejki na ścianę dla dzieci zatuszują też mankamenty czy to w ścianie czy w meblach.

Moje dziecko ma dość szeroki zakres zainteresowań, począwszy od czołgów, przez dinozaury, kosmos i psy, a na rybach skończywszy. Nie było łatwo wybrać jednej tematyki, ale po namyśle postanowiłam, że pokój ma być dla niego ostoją i miejscem wyciszenia więc wojskowe klimaty i czołgi raczej nie będą wskazane. Postawiłam zatem na morskie klimaty i to był strzał w dziesiątkę. Zakupiłam zestaw, w skład którego wchodziła duża foka (75 x 35 cm), delfin (75 x 75 cm) i rekin (71 x 25 cm). Potem dokupiłam jeszcze kilka mniejszych rybek i żółwia. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć przykładowy układ naklejek.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://eudajmonia.eu/pl/p/Naklejki-OCEANIA/258
Dodam jeszcze, że naklejki są matowe i bardzo łatwo się je nakleja. Wyglądają obłednie i naturalnie, co widać na ilustracji. Na stronie, na której znajdziecie się klikając w słowa podświetlone na niebiesko lub w linki pod zdjęciami, znalazłam też cudowne, samoprzylepne tapety, niestety, pokój syna jest tylko jeden i mogę z nich skorzystać dopiero następnym razem nad czym niezmiernie ubolewam. Zapraszam Was zatem do samodzielnego sprawdzenia szerokiej oferty sklepu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka