sobota, 4 lipca 2020

OMEGA SYSTEM - INNOWACJA I JAKOŚĆ...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://omegasystem.pl/

Kiedy poszukuję firmy bądź producenta, pierwszą rzeczą, jaką sprawdzam jest rok jej założenia. Czym "starsza" firma, tym większe doświadczenie i pewność, że będę współpracowała z ludźmi, którzy "znają się na rzeczy".




W ostatnich dniach moje poszukiwania skupiły się na firmach zajmujących się produkcją i dystrybucją systemów wystawienniczych i prezentacyjnych, przenośnych i stacjonarnych elementów oznakowania, systemów organizacji biur, hal i innych przestrzeni publicznych, a także wielu produktów opartych na konstrukcjach z profili aluminiowych. Wbrew pozorom znalezienie odpowiedniej firmy nie jest wcale takie proste.

Jak wspomniałam wyżej, moje poszukiwania rozpoczęłam od roku założenia firmy. Kolejnym aspektem, który jest dla mnie niezwykle ważny przy wyborze odpowiedniej firmy, jest różnorodność i bardzo dobra jakość produktów. Szukałam tablic ogłoszeniowych, ścianek wystawienniczych, gablot wolnostojących i mebli ekspozycyjnych dopasowanych do moich potrzeb, a żeby ten warunek był spełniony, potrzebna była rozmowa z odpowiednim fachowcem.  Firma OmegaSystem  potrafiła spełnić każdy z moich warunków. 

Przez ponad 20 cia lat działalności firma zdobyła wiedzę i doświadczenie, jednocześnie rozwijając się i dopasowując zarówno do zmieniającej się mody, jak i klientów. Ich innowacyjne rozwiązania sprawiają, że każdy pomysł jest dostosowany do potrzeb klienta nie tylko pod względem rozmiarów, ale również zastosowanych materiałów. Wszystko to po to, aby proponowany sprzęt była funkcjonalny, niedrogi i przede wszystkim trwały. W każdym projekcie firma stosuje autorski system profili aluminiowych opracowany przez prawdziwych fachowców.

Dziś nie wyobrażam sobie urządzania biura, wystawy plenerowej, a nawet osłon i parawanów, które w dzisiejszych czasach pandemii mogą bardzo się przydać, bez firmy Omega
system. 

Zapraszam do klikania w link pod zdjęciem tytułowym i w słowa podświetlone na niebiesko - dzięki czemu przeniesiecie się bezpośrednio na stronę firmy, by dowiedzieć się więcej o wspomnianych produktach.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka