czwartek, 15 września 2022

PIĘKNO NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI - GDZIE SZUKAĆ KOSMETYKÓW?

 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.wispol.eu/product-pol-1273-Pupa-Puder-sypki-Fixing-Matujacy-001.html

Bardzo nie lubię robić zakupów w sklepach stacjonarnych. Dlatego też zbawieniem dla mnie są wszelkiego rodzaju sklepy, firmy i drogerie internetowe. Ostatnio, przy okazji uzupełniania zapasów kosmetyków, również skorzystałam z tego dobrodziejstwa. Szeroki wybór, dobre ceny, kosmetyki świetnej jakości i szybka wysyłka to jest to, co lubię.


Drogeria Wispol jest mi znana już od lat. Kiedyś była to sieć drogerii stacjonarnych, a obecnie, idąc z duchem czasu, drogeria postanowiła otworzyć sklep internetowy z czego niezmiernie się cieszę. Drogeria oferuje niezwykle szeroki wybór  krajowych i śwatowych marek. Znalazłam tam tysiące kosmetyków do makijażu. Są róże, podkłady, bronzery, korektory, rozświetlacze, pomadki itd. Nie brakuje też produktów do pielęgnacji ciała, włosów czy twarzy. Drogeria nie zapomina też o najmłodszych, proponując środki higieniczne dla naszych pociech i ich mam. Kolejną grupą, która znajdzie coś dla siebie to młodzież. To dla nich skierowane są żele, toniki, kremy i maseczki dedykowane dla młodej, dojrzewającej skóry. Oczywiście panowie także zaopatrzą się we wszystko, co potrzebne do pielęgnacji ciała i twarzy. Można także nabyć każdą możliwą chemię niezbędną w domu.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.wispol.eu/product-pol-3932-Vida-Shock-Ampulki-p-wypadaniu-wlosow-24-10ml.html?query_id=4

Jednym z moich zakupowych priorytetów była regeneracja włosów, które przez długoletnie rozjaśnianie i prostowanie zaczęły wyglądać niezdrowo. W myśl zasady, że lepiej zapobiegać niż leczyć, nabyłam zestaw ampułek przeciwko wypadaniu włosów, które dodatkowo stymulują cebulki włosów. To bardzo skuteczna, biologiczna terapia przyspieszająca wzrost włosów i dające efekt puszystej i zdrowej fryzury. Ampułki zawierają wszystkie, niezbędne składniki, które dostarczą skórze głowy wszystko to, co potrzebne do wytwarzania nowych włosów, a jednocześnie ograniczają ich przetłuszczanie. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.wispol.eu/product-pol-38709-Vida-Shock-Szampon-p-wypadaniu-wlosow-250ml.html?query_id=5


Oczywiście do kompletu zakupiłam odpowiedni szampon przeciwko wypadaniu włosów, którego specjalna kompozycja składników przeznaczona jest do włosów słabych, łamliwych i z tendencją do wypadania. To świetny szampon, który głęboko oczyszcza skórę głowy i same włosy nienaruszając przy tym ich naturalnej bariery ochronnej, a dodatkowo jest bezpieczny i nie powoduje podrażnień. Jestem nim zachwycona. 

Po więcej ciekawostek kosmetycznych zapraszam Was na stronę drogerii Wispol, na którą możecie przenieść się klikając w linki pod zdjęciami lub w słowa podświetlone na niebiesko. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka