środa, 21 października 2015

DZIEŃ 209 - KWIATY I DIAMENTY...FLORAQUEEN...KWIACIARNIA INTERNETOWA


Pisałam wczoraj o wielkiej niespodziance, która mnie spotkała późnym wieczorem.
Zacznę jednak od początku...

Pewnego dnia przeglądając zaprzyjaźnione blogi zobaczyłam post, inny niż wszystkie, był to post o kwiatach...i o internetowej kwiaciarni, w której można je zamówić. Jak to ja, skorzystałam z okazji i pokazałam je mężowi, zwłaszcza, że zbliża się nasza rocznic ślubu. Popatrzył i nic nie powiedział.Co się okazało? Wczoraj wieczorem usłyszałam dzwonek do drzwi, a za drzwiami zobaczyłam kuriera z wielkim bukietem kwiatów. Myślałam, że to pomyłka, ale nie...to były kwiaty od mojego męża.Wtedy nic nie powiedział, bo po prostu zamiast gadać, wziął się do zamawiania :)


Moje zdziwienie było ogromne, a zachwyt jeszcze większy, bo kwiaty to jest to co kocham najbardziej .I pomyśleć, że mój mąż, który z internetem raczej się nie przyjaźni samodzielnie wybrał, zamówił i zapłacił za ten piękny bukiet. Wygląda na to, że zamawianie w kwiaciarni FloraQueen jest intuicyjnie proste.







W ten oto sposób znalazłam dla Was kolejny pomysł na prezent, czy to urodzinowy, czy świąteczny. Na stronie kwiaciarni nie znajdują się bowiem tylko kwiaty, ale całe zestawy prezentowe, i to bardzo oryginalne. Znajdziemy tam kosze ze słodyczami, pięknie zapakowane...

 
( Źródło zdjęcia http://www.floraqueen.pl/)
Prezenty oryginalne...
 ( Źródło zdjęcia http://www.floraqueen.pl/)
Prezenty dla niej...


( Źródło zdjęcia http://www.floraqueen.pl/)
Prezenty dla niego...


( Źródło zdjęcia http://www.floraqueen.pl/)
Biżuterię...


...i wiele,wiele innych...

Wszystko to bez wychodzenia z domu i cenę adekwatną do jakości...Każdy prezent możemy spersonalizować dołączając bilecik, pluszaka czy czekoladki. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona taką możliwością...

16 komentarzy :

  1. Śliczny bukiet. Ja już nie pamiętam kiedy dostałam takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla męża, zasłużył na mrrrrrrrrrrr nagrodę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój by chyba ne zrozumiał takiej sugestii, choć wie, że kwiaty sprawiają mi przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie rozumie sugestii to musisz mu mówić drukowanymi literami ;)

      Usuń
  4. Piękny bukiet :) Ja też uwielbiam ..tylko jakoś nie dostaje ..ehhh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dla poprawy nastroju samemu tez można sobie taki sprawić :)

      Usuń
  5. Przepiękny bukiet i zazdroszczę bo mój jest kochany ale praktyczny i...kwiatów nie kupuję no chyba że w doniczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tez kiedyś doniczkowe kupował,ale już mu na szczęście minęło ;)

      Usuń
  6. jaki bukiet! też bym taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty to dla mnie najpiękniejszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka