poniedziałek, 14 maja 2018

MEBLE DESINGERSKIE CZYLI SALON MODNY I WYGODNY...



Ostatnio pokazywałam Wam jak przemienić kuchnię w pomieszczenie bardzo modne i wygodne, a dziś zdradze tajemnicę gdzie wybrać najfajniesze meble desingerskie. Zaczniemy jednak od tego, co to znaczy "desingerskie", bo przymiotnik ten niby jest wszystkim znany, a większość nie wie o co chodzi.




"Desingerski" to nic innego jak mający ciekawą forme plastyczną i interesujące wzornictwo. Modne słowo i modne meble znajdziemy dziś w poście. W pierszej kolejności skupimy się na krzesłach i fotelach, w których i na których spędzamy sporą częśc naszego życia. Czy znajdą się takie, które są nie tylko wygodne, ale i desingerskie?

Pierwszy fotel, to mebel, w którym zakochałam się od pierwszego spojrzenia. Jest nie tylko funkcjonalny, ale i wygodny, a ja takiego fotela potrzebuję, bo na czytaniu książek spędzam wiele godzin. Fotel MALABO, taka ma nazwę to cudeńko. 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://malodesign.pl/pl/glowna/fotel-malabo
Za to krzesło wybrałam już bardziej pod kątem wyglądu i oryginalności, tym bardziej, że można go nabyć w kilkudziesięciu barwach, a można również zamówić pomalowane np. tylko siedzisko. Świetne jest też to, że mebel ten sprawdzi się i na zewnątrz i w środku domu. No i wygląd - jest niesztampowe i bardzo mi się podoba. Jego nazwa to Cortina 2.


Do kompletu proponuję stołek barowy o prawie identycznym wzornictwie i nazwie :). Oto stołek barowy CORTINA.



Za to na balkon polecam fotel Kula, bo nie ma nic przyjemniejszego niż kawa na balkonie w takim pięknym mebelku.



Lecimy dalej. Pora na stolik kawowy. Powiem szczerze, że w życiu bym nie przypuszczała, że stół może być tak oryginalny jak Floris 40. Jest i ozdobą i ciekawym stolikiem. Sami zobaczcie. 


Był stolik, to teraz czas na stół i tutaj postawiłam na klasykę, bo spodobał mi się stół Tavolo. Ma on lekka formę, z zarazem unikalny kształt nóg. I najważniejsze, że blat jest z prawdziwego, litego drewna dębowego. Piękno w najczystszej postaci.


Do szczęścia brakuje nam jeszcze wygodnej sofy :). Znalazłam i taką - desingerską i wygodną. Jej nazwa to sofa Hover. Podoba mi się w niej minimalizm i to, że wygląda jakby była zawieszona w powietrzu. 


I nadszedł czas na oświetlenie, bo przecież nasz modny salon musi być dobrze oświetlony. Żeby już zbyt mocno nie mieszać ze stylami, wybrałam lampę zbliżoną z wyglądu do krzeseł i stołków barowych. Lampa Dalmacja - to ona zawiśnie w moim wirtualnym salonie.


I jak Kochani? Podobało się? Jeżeli tak, to pod każdym zdjęciem znajdziecie link do danego produktu. Zapewne znajdziecie też sporo innych, ciekawych rzeczy, zarówno klasycznych, przez ekstrawaganckie do eleganckich.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka