niedziela, 2 grudnia 2018

TARAS... NASZA OSTOJA, ODPOCZYNEK I RELAKS...

Zdjęcie pochodzi ze strony http://balmar.pl/galeria/galeria/


Dziś trochę z innej beczki. Mam wielki taras, który oprócz tego, że jest duży i piękny, to przysparza mi sporo problemów. Przede wszystkim jego funkcjonalność psuje to, że jest ulokowany z bardzo nasłonecznionej strony i w lecie, co najmniej do godziny piętnastej nie ma mowy o relaksie na nim.




Żeby móc z niego korzystać potrzebne mi jest zatem zadaszenie tarasu, co nie jest łatwa sprawą, bo się zwyczajnie na tym nie znam. Jedyne co mogę zrobić, to wymyślić plus minus, jakie zadaszenie bym chciała, a resztę musi wykonać profesjonalna firma. Myślałam o tym, by mój taras mógł być jednocześnie tarasem zimowym, mimo, że to bardziej wielki balkon niż taras. Ciekawe czy firma, którą znalazłam da radę zrobić takie cudo "na wysokości"? Myślę, że będzie to możliwe przy wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii i wspólnej konsultacji moich wizji do fizycznych możliwości. No bo wiecie jak to jest? Ja mogę sobie wymyślać różne udziwnienia, ale zdaję też sobie sprawę, że nie zawsze są one realne. Nie mam zbyt rozbudowanej wyobraźnie i w tym wypadku niezbędna będzie wizualizacja tarasu stworzona przez firmę, która wybrałam.

Taka prawda, że do stworzenia czegoś, o czym nie ma się kompletnie pojęcia, trzeba zatrudnić fachowców i to tych z górnej półki. Wychodzę z założenia, że na takiej inwestycji jak zadaszenie tarasu czy ogród zimowy nie wolno oszczędzać, bo dobrze wykonana praca, na dodatek z dobrych materiałów będzie przez lata cieszyła nasze oczy. Sami przyznajcie, że tarasu nie robi się co miesiąc, bo to nie jest tania inwestycja, dlatego warto przemyśleć każdy szczegół, materiał i plan, który zostanie wdrożony w budowę, a przede wszystkim ludzi, którzy się tym zajmą. Kiedyś wychodziłam z założenia, że tańszy materiał i "fachowiec" z nie wiadomo skąd to oszczędność. Z czasem okazało się, że źle myślałam, bo musiałam dużo częściej wymieniać daną rzecz, bo albo się psuła, albo się coś sypało, albo było zupełnie nie tak i w efekcie końcowym okazywało się, że wydałam dużo więcej pieniędzy, niż wydałabym, gdybym od razu zatrudniła odpowiednią firmę. Człowiek uczy się na błędach i tyle :).

Nie będę Wam tutaj opisywała systemów okiennych, dachowych czy drzwi oraz krokwi, które są stosowane do tworzenia zadaszeń, bo jestem kobietą, która nie ma o tym pojęcia, a nie lubię wymądrzać się na tematy mi nieznajome, ale wystarczy, że klikniecie w link pod zdjęciem, czy w słowa podświetlone na niebieski i sami dowiecie się wszelkich szczegółów. Myślę, że warto zapoznać się z ofertą, bo jest na prawdę spora. Bo tak na prawdę Balmar nie robi tylko zadaszeń tarasów i zimowych ogrodów. W ofercie są też zabudowy tarasów, oranżerie, zabudowy basenów, rozbudowy restauracji, usługi budowlane i oczywiście serwis. Podoba mi się też, że na stronie jest galeria, gdzie mogę obejrzeć projekty wykonane wcześniej. Daje mi to pojęcie o możliwościach firmy Balmar, a dodatkowo mogę sobie coś już tam zaplanować. No i najważniejsze - mogę poprosić o bezpłatną wycenę. 

Cóż więcej mogę Wam doradzić w tym względzie? Już wiem - referencje. Referencje są bardzo ważne przy wyborze firmy, która ma wykonać dość kosztowną rzecz i tu radziłabym zapoznać się z nimi szczegółowo. Moja firma takowe posiada i jeśli zdecyduję się na nią, to z całą pewnością będę miała spokojna głowę, że mój taras będzie piękny, funkcjonalny i na lata, co będzie znaczyło, że pieniądze będą zainwestowane dobrze i mądrze.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka