poniedziałek, 4 marca 2019

MEBLE NOWOCZESNE CZYLI CZAS NA ZMIANY...




Zdjęcie pochodzi ze strony https://malodesign.pl/pl/stoliki-kawowe-nowoczesne-designerskie/stolik-kawowy-gava-80


Zbliża się wiosna, co prawda wolno, ale już widzimy jej pierwsze oznaki, a wraz z nią rozpoczynamy wiosenne porządki i nabieramy ochoty na zmiany prawda? Ja tak mam co roku i może od razu nie mebluję na nowo całego domu, ale pooglądać sobie na przykład meble nowoczesne bardzo lubię.




Stronę z meblami z dzisiejszego postu pokazywałam Wam już w ubiegłym roku, jednak znalazło się na niej tyle nowości, że znów z chęcią do niej wróciłam, tym bardziej, że można na niej skompletować wystrój mieszkania od A do Z, a modele mebli, jakie są w sprzedaży należą do  wyjątkowych i niesztampowych.  Czy mam rację ocenicie sami.

Pierwszy zestaw, który wpadł mi w oko, to musztardowa sofa i fotel. To ten kolor od jakiegoś czasu jest bardzo modny w przypadku ubrań, ale jak widać nie tylko wtedy. Tak patrzę na sofę i mam wrażenie, że pasuje zarówno do wystroju nowoczesnego, gdzie wystarczy tylko dołożyć prostą lampę bądź żyrandol, kilka półek i gotowe, jak również do wnętrza bardziej retro. Ciepły kocyk, pleciony dywanik, kilka ręcznie robionych bibelotów i mamy ciepły i przytulny pokój. Całość sprawia także wrażenie bardzo wygodnych.


Zdjęcie pochodzi ze strony https://malodesign.pl/pl/lampy/lampa-bird

Jeszcze nigdy nie widziałam takiej oryginalnej lampy. Jednym może wydawać się kiczowata, ale dla mnie jest genialna. Już widzę ją w pokoju urządzonym w minimalistycznym stylu. W sumie to, pasuje do każdego stylu, ale u mnie zdecydowanie byłaby dodatkiem do nowoczesnego wystroju. Piękne jest też połączenie złota z bielą. Jedyne co mogłoby mnie przerazić, to fakt czyszczenia lampy, bo ma trochę zakamarków.


I znów kolor musztardowy i minimalistyczny styl. Stół z litego, dębowego drewna najlepszej jakości z mega ciekawym projektem nóg i pasujące do niego krzesła sprawia wrażenie lekkości i powiewu wiosny. Pasuje zarówno do kuchni, salonu jak i na balkon, kiedy tylko zrobi się cieplej i jedzenie na świeżym powietrzu będzie ogromną przyjemnością. Na stronie (przeniesiecie się na nią po kliknięciu w linki pod zdjęciami lub w słowa podświetlone na niebiesko) są podane wymiary, ale po kontakcie telefonicznym można zamówić sobie inne, bardziej dostosowane do własnych potrzeb.


I ostatni zestaw, który niezmiennie mnie zachwyca swoja prostotą, a jednocześnie wyszukanym smakiem. Najbardziej jednak podobają mi się krzesła, które wyglądają jak utkane z delikatnej siatki. Wróćmy jednak do stołu, którego blat wykonano z litego drewna dębowego najwyższej jakości, co oznacza, że będzie nam służył przez długie lata i połączono go ze stalą malowaną proszkowo. Fajne jest to, że przed zakupem istnieje możliwość wyboru zarówno koloru, jak i wymiarów tegoż mebla.

I jak Kochani? Podobają się moje aranżacje? Jeśli tak, to zapraszam po więcej na stronę, do której prowadza linki pod zdjęciami, a jeśli nie... to także zapraszam do klikania w linki, bo na pewno znajdziecie tam coś we własnym guście.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka