środa, 13 marca 2019

PORZĄDEK MUSI BYĆ...


Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.sprzataniedeluxe.pl/firma-sprzatajaca-deluxe/

Wrocław to miasto, które pokochałam kilka miesięcy temu, kiedy to wybrałam się tam na kilka dni w okresie przedświątecznym. Piękne i czyste miasto, cudowne atrakcje... jedynie wszędobylskie tramwaje mogą przyprawić o zawrót głowy - ale ja nie o tym chciałam dziś napisać...



W dzisiejszym poście chciałam poruszyć tematykę sprzątania, bo sprzątanie to przecież bardzo ważna rzecz i nie ma tu znaczenia czy chodzi o ulicę, biuro, hotel czy dom. Po za tym zbliża się wiosna i oczywiście Wielkanoc, a wtedy, wraz z pierwszymi promieniami słońca od razu przybywa energii do porządków. Firmy, szpitale, hotele czy inne instytucje najlepiej jeśli w tej sprawie sięgną po firmy sprzątające, i to nie tylko na wiosnę czy święta. Nie wiem czy zauważyliście, ale jeszcze kilka lat wstecz, na przykład w szpitalach trzeba sobie było zakupić foliowe ochraniacze na buty, a dziś zdarza się to już bardzo rzadko, głównie dzięki fachowym firmom sprzątającym. I taką firmę chciałam dziś Wam przedstawić.

"Deluxe", bo tak się owa firma nazywa, swą opieką otacza Wrocław i okolice, a jej oferta jest bardzo elastyczna, bo jak wiadomo każdy klient ma inne zapotrzebowania. Kadra pracownicza jest tak wyszkolona, by sprostać wszelkim oczekiwaniom związanym z pracami porządkowymi, a na dodatek ciągle się szkoli w tym kierunku. Dzięki temu pracownicy są rzetelni, sprawni i co najważniejsze - profesjonalni. Tak, tak Kochani - to nie takie proste ogarnąć firmowe biura czy gabinety lekarskie i zrobić to szybko, a zarazem dobrze.

Zapewne wiecie też, że każda powierzchnia wymaga innego środka czyszczącego. Ja do dziś pamiętam zniszczoną deskę sedesową i dno brodzika, kiedy to użyłam zbyt mocnego środka, nie zaznajamiając się wcześniej z ulotką i opisem na opakowaniu. Firmy sprzątające mają takie wiadomości w jednym palcu i niezależnie od powierzchni, wiedzą czym ją czyścić i czym dezynfekować, bo dezynfekcja jest chyba ważniejsza niż samo sprzątanie, zwłaszcza w miejscach gdzie codziennie przebywa mnóstwo ludzi.

Tak myślę o tym sprzątaniu i przypominają mi się też moje trzy pobyty na porodówce. Kiedy rodziłam pierwszą córkę wszystko czyszczone było lizolem, który nie dość, że śmierdział cały dzień, to podrażniał moje oczy i gardło, to na dodatek wdychało to moje nowo narodzone dziecko. Przy drugiej córce (pięć lat później) czyszczono szpital już innym środkiem. Owszem, nadal utrzymywał się charakterystyczny i mocny zapach, ale już nie odczuwałam podrażnień. Kiedy rodziłam syna - sześć lat temu - już nie było okropnego zapachu. Świat idzie do przodu i ciągle wynajdowane są nowe środki czystości, o których nie mamy nawet pojęcia, za to firmy sprzątające są z tym na bieżąco. Kolejną zaletą zatrudnienia firmy sprzątającej jest fakt, że firma ta posiada własny sprzęt, niejednokrotnie bardzo drogi, a zakup go na własną rękę, po to aby był używany tylko raz czy dwa w tygodniu, do tego utrzymywanie go w dobrym stanie, zupełnie by się nie kalkulował.

Bądźmy też szczerzy - zatrudnienie firmy sprzątającej jest głównie dla instytucji o wiele tańsze niż zatrudnienie pracownika na cały etat, którego trzeba najpierw znaleźć, płacić mu i szkolić go. Klient indywidualny także znajdzie wiele korzyści jeśli zdecyduje się na współpracę z wyżej wspomnianą firmą. Często jesteśmy zapracowani, zabiegani i zwyczajnie nie mamy sił na "odgruzowywanie" domu, zwłaszcza jeśli mamy w nim dzieci i zwierzęta, i wtedy firma sprzątająca jest jak znalazł. Wyobraźcie też sobie starszych ludzi, schorowanych, którzy mają problem nawet z najlżejszymi pracami domowymi - co wtedy? Wtedy, jeśli ich stać, ale myślę, że tak, bo cennik nie jest wcale wygórowany, również firma sprzątająca pomoże w sprawach porządkowych i zrobi to błyskawicznie, kompleksowo i na wysokim poziomie.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, to tradycyjnie zapraszam do klikania w linki i w słowa podświetlone na niebiesko.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka