środa, 21 sierpnia 2019

"WIŚNIOWE SERCE" - CATHY CASSIDY...

Wydawnictwo IUVI jak dotąd zawsze zaskakiwało mnie pozytywnie swoimi powieściami, które okazywały się dla mnie mega wciągające i zawsze oryginalne. "Wiśniowe serce" to ostatnia publikacja jaką otrzymałam od wydawnictwa i jako ogromna fanka słodyczy, od razu się zakochałam w... okładce. Czy treść również spowodowała, że pociekła mi ślinka?



Cherry to główna bohaterka. Z pozoru to zwykła dziewczyna, uczęszczająca do szkoły, miewająca problemy takie same, jak większość nastolatek, z serii "rodzice i nauczyciele mnie nie rozumieją"..., a do tego lubi mocno fantazjować. Jej życie zmienia się diametralnie, kiedy tata Cherry postanawia przeprowadzić się wraz z córką do jego dziewczyny. Zamieszkują zatem w pięknym domu, a bohaterka zyskuje przyrodnie siostry, z których jedna ma chłopaka... bardzo przystojnego... Domyślacie się zatem, że zbliżają się kłopoty? Cherry będzie musiała wybierać...

Bardzo, ale to bardzo zaskoczyła mnie lekkość "Wiśniowego serca". Dawno już nie czytałam książki, która w tak fajny sposób potrafi pokazać trudne wybory nastolatki, a jednocześnie podkreśla jak ważna w życiu jest rodzina. Styl pisania autorki jest niezwykle płynny i wciągający, który pod osłoną lekkości potrafi dać czytelnikowi sporo do myślenia - nawet mnie, która nastoletnie lata ma już dawno za sobą. Szczerze, to z każdą stroną jakoś tak bardziej potrafiłam zrozumieć rozterki mojej nastoletniej córki i cieszę się, że skusiłam się na przeczytania akurat tej powieści. Do rzeczy jednak! Opisy i dialogi są tutaj świetnie zrównoważone, dzięki czemu nie grozi nam nuda. Duży plus daję także za wyrazistość bohaterów, bo każdy z nich ma swój unikatowy styl i charakter - oni są po prostu jacyś, dzięki czemu możemy stwierdzić czy żywimy do nich sympatię bądź też nie. Całość jest spójna i wciąga czytelnika od pierwszych wersów. Jestem zdecydowanie na TAK!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka