poniedziałek, 30 września 2019

NOWY ROK SZKOLNY Z GUMBALLEM


Gumball kolejny raz pojawia się na moim blogu, tym razem w formie komiksu i magazynu, oczywiście z ekstra dodatkami. Czym zaskoczy nas Gumball? Może swoim abstrakcyjnym poczuciem humoru czy też piórnikiem ze swoją podobizną? A może jednym i drugim?



Amazing World of Gumball. Komiks, część 8:

Wyżej wspomniany komiks to spora gratka dla wielbicieli przygód Gumballa, wydany tradycyjnie na wysokiej jakości papierze, pełny kolorów, ciekawostek i niespodzianek. W tym numerze znajdziemy aż dwie krótkie historyjki - jedna o tytule "Ukryta wartość" traktuje o uczciwości i graniu "fair play", a druga "Ciasto za ciasto" opowiada o tym, jak mały Richard usiłuje upiec ciasto wedle przepisu swojej mamy, co przysparza mu sporo kłopotów... Nie zabraknie też plakatów i kolorowanek, które tak lubią dzieci.

Amazing World of Gumball. Wydanie specjalne:

To kolorowe pisemko, w którym znajdziemy sporo informacji o Gumballu i jego zwariowanych przyjaciołach, a czasem nawet i nauczycielach. Na stronach magazynu pojawiły się też odlotowe gry i zabawy. Chyba jednak największą niespodzianką okazują się świetne dodatki - piórnik z planem lekcji z wizerunkiem wiadomo kogo lub słuchawki z portfelem, jedno i drugie świetnej jakości. Piórnik na dodatek jest z pełnym wyposażeniem. Wszystko w sam raz na rozpoczęcie nowego roku szkolnego. 

Jak widać, sympatyczny stworek na dobre zagościł w naszym domu zarówno w wersji telewizyjnej, jak i papierowej, a mój synek bardzo go polubił. Ja, jako dorosła nie do końca rozumiem tego fenomenu, ale widzę, że abstrakcyjność bohatera dobrze wpływa na moje dziecko i uczy go wyciągania wniosków z takich czy innych zachowań. Również kreatywność Gumballa i mojego synka mocno mnie chwilami zaskakuje ;). Polecam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka