niedziela, 20 października 2019

JAK PROMOWAĆ FIRMĘ W GOOGLE...

Zdjęcie pochodzi zehttps://www.eseo.pl strony

Prawie 13 milionów osób korzysta codziennie z wyszukiwarki google - to ogromna ilość prawda? Szukają informacji, firm, usług, sklepów i tym podobnych rzeczy. Ja sama, wszelkie zakupy robię przez internet i zauważyłam pewną regułę - kiedy wyszukiwarka pokazuje mi wybrane przeze mnie strony odpowiednie do szukanej frazy, zazwyczaj klikam w pierwsze trzy linki licząc od góry... 



Nie każdy wie, że to nie jest proste znaleźć się właśnie "u góry" wyszukiwarki google i kosztuje to sporo zachodu, ale warto, bo to te miejsca  dają realną możliwość dużego zysku dla firmy i pozyskanie większej ilości klientów  Przede wszystkim firma czy sklep muszą się odpowiednio zareklamować, a form reklamy jest całe mnóstwo, ale jeśli odpowiednio ją spersonalizujemy, to szybko trafimy do czołówki. Taka forma reklamy to pozycjonowanie stron i  polecam tę metodę zwłaszcza firmom, które posiadają już dopracowane strony internetowe, a jednak klientów na polecany asortyment brak.

Jak Google pozycjonuje strony i ustala kolejność ich wyświetleń? Zacznijmy od tego, że każda strona musiała zostać odwiedzona przez... roboty sieciowe, które następnie zapisały ją w indeksie. Następnie za pomocą bardzo skomplikowanych algorytmów stworzonych przez  google ocenia witryny i ustala na jakiej pozycji powinny znajdować się podczas wyszukiwania. Algorytmy te zwracają uwagę na aktualności treści, poprawność pisowni, jakość treści, URLa i tytuły, synonimy słów kluczowych, liczby innych witryn, które zawierają linki do danej witryny i słowa w obrębie witryny. I to jeszcze nie wszystko. Dochodzą do tego czynniki techniczne np. optymalizacja kodu źródłowego czy zmiana wyglądu serwisu. Jest tego sporo i ja jako laik, zdecydowanie wolę zatrudnić specjalistów, aby mój blog znalazł się "u góry" niż osobiście próbować ;). 

Pozycjonowanie stron jest złożonym procesem, wymagającym złożonych działań, co nie jest proste dla przeciętnego człowieka. Co należy więc zrobić, aby strona znalazła się w czołówce? Oczywiście sięgnąć po pomoc do specjalistów, którzy  zajmą się odpowiednim doborem słów kluczowych, od których zależy większa część skutecznego pozycjonowania. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, aby zatrudnieni specjaliści potrafili zauważyć więcej kluczowych fraz niż konkurencja dzięki praktyce i wieloletniemu doświadczeniu. Potrzebne też są oczywiście dokładna analiza i spryt. Kolejną rzeczą jest znajomość narzędzi google i umiejętność optymalizacji serwisu dla wyszukiwarek internetowych (SEO), co będzie miało ogromny wpływ na ocenę strony przez roboty google.  To żmudna i długotrwała praca, przynosząca efekty zazwyczaj dopiero po trzech miesiącach.

Tradycyjnie zapraszam po więcej informacji, które znajdziecie klikając w link pod zdjęciem i w słowa podświetlone na niebiesko.

Brak komentarzy :

Publikowanie komentarza

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka