wtorek, 14 lipca 2020

MAŁY CZŁOWIEK, DUŻA UROCZYSTOŚĆ...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://asantiforkids.com/pl/p/Sukienka-do-chrztu-do-sesji-Royal-BIALA/1374

Zajmuję się amatorsko fotografią i często szukam inspiracji do sesji dziecięcych na portalach społecznościowych. Wierzcie mi, to istna skarbnica pomysłów, zarówno dotyczących kreacji, tła czy samego pomysłu na sesję.



Przy tej okazji uwielbiam oglądać maluchy w cudownych i zwiewnych sukienkach oraz słodkich garniturkach odpowiednich, zarówno na chrzest jak i inną uroczystość. Bardzo żałuję, że moje córki są już duże i mają swój styl, daleko odbiegający od słodkiej księżniczki, bo miałabym spore pole do popisu, albowiem znalazłam genialny sklep internetowy (wiecie z poprzednich postów, że zaopatruję się głównie w internecie).

https://asantiforkids.com/ znalazłam nie tylko ubranka do chrztu czy sesji zdjęciowych ale również ubrania dla dzieci wizytowe, codzienne, dodatki oraz buciki. Zanim jednak zamówiłam odzież z tej strony zaznajomiłam się wpierw z informacjami dotyczącymi pochodzenia kreacji. Nauczona doświadczeniem, aby nie zamawiać rzeczy ze wszystkim znanych stron chińskich, gdyż przeważnie tamtejsze zdjęcia mają niewiele wspólnego z rzeczywistością, jestem w tym temacie niezwykle ostrożna. Tutaj nie muszę się bać ani długiego czasu oczekiwania na dostawę, ani materiałów, których zapach przypomina fabrykę plastiku, bo cała kolekcja projektowana i produkowana jest w Polsce, z materiałów bezpiecznych dla dziecka. 

Firma Asanti projektuje kolekcje z dbałością o każdy szczegół, ponadczasowe i komfortowe dla naszych milusińskich. Oczywiście asortyment jest stale poszerzany oraz dostosowany do pory roku. Dla mnie wyjątkową rzeczą okazały się też artykuły na stronie sklepu, w których można znaleźć mnóstwo przydatnych porad. To tam dowiedziałam się jak łatwo i przyjemnie zorganizować roczek dziecka czy w co je ubrać na zimową uroczystość. Dla mamuś oczekujących potomstwa jest także porada odnośnie pierwszej wyprawki :). 

Poniżej pokażę Wam kilka stylizacji np. na chrzest. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony https://asantiforkids.com/pl/c/Wszystko-do-chrztu-dla-dziewczynki/166

                        


                       

I może jeszcze coś dla chłopców :) Link do zdjęć: https://asantiforkids.com/ubranko-do-chrztu-dla-chlopca

                      


                       

Przyznajcie sami, że cudowne stylizacje i to w bardzo przystępnych cenach. Jeśli sami chcecie obejrzeć pozostałe propozycje, to zapraszam do klikania w linki. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka