piątek, 24 września 2021

OMEGA SYSTEM - GABLOTY I SYSYTEMY EKSPOZYCYJNE...

 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.expozycja.info.pl/blog/

Poszukując firmy bądź producenta, zawsze staram się sprawdzić rok jej założenia, bo wedłóg mnie czym dłużej firma istnieje na rynku, tym większe ma doświadczenie.



Jak już wiecie z moich postów, często szukam firm zajmujących się produkcją gablot wystawienniczych, dystrybucją systemów wystawienniczych i prezentacyjnych, przenośnych elementów oznakowania, systemów organizacji biur, hal, szkół i innych przestrzeni publicznych. Wbrew pozorom znalezienie odpowiedniej firmy nie jest wcale takie proste.

Tym razem skupiłam się głównie na gablotach wystawienniczych i tradycyjnie moje poszukiwania rozpoczęłam od roku założenia firmy. Niezwykle ważną rzeczą przy wyborze odpowiedniej firmy, jest jest też dla mnie różnorodność i bardzo dobra jakość produktów. Szukałam gablot wolnostojących, wiszących, muzealnych, szklanych, FORNIR i owalnych dopasowanych do moich potrzeb. Firma OmegaSystem potrafiła spełnić każdy z moich warunków.

Dlaczego właśnie ta firma? Głównie dlatego, że przez ponad 20 cia lat działalności zdobyła wiedzę i ogromne doświadczenie, jednocześnie rozwijając się i dopasowując do zmieniającej się mody, jak i klientów. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom sprawiają, że każdy pomysł jest dostosowany do potrzeb klienta zarówno pod względem rozmiarów, jak również zastosowanych materiałów. Wszystko to po to, aby proponowany sprzęt był funkcjonalny, niedrogi i przede wszystkim trwały. Firma w swych projektach stosuje autorski system opracowany przez prawdziwych fachowców.

Firma nie zapomina w swych projektach o tym, że to oświetlenie często decyduje o tym, jak wystawę postrzega odbiorca. Niezwykle istotne jest więc aby intensywność i kolorystyka światła wewnątrz sali była zgrana z lampami wewnątrz gabloty.

Zapraszam do klikania w link pod zdjęciem tytułowym i ten https://www.expozycja.info.pl/ - dzięki czemu przeniesiecie się bezpośrednio na stronę firmy, by dowiedzieć się więcej o wspomnianych produktach.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka