niedziela, 10 grudnia 2023

PANCERNIK - AKCESORIA DLA KAŻDEGO...

 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://pancernik.eu/etui-wodoszczelne/fixed-float-do-telefonu-7-2-cala-przezroczysto-niebieskie-smycz
Ostatnimi czasy zaszalałam trochę i nabyłam nowy telefon. Telefon jak telefon, całkiem przyjemny w obsłudze, lekki, cienki itd. Jak to mam w zwyczaju - zamówiłam na niego szkło pancerne na jednej ze znanych platform. 

Czekałam na przesyłkę z niecierpliwością, tym bardzie, że zamówione szkło to była jakaś nowość, utrwalana światłem UV.  Dotarło, zabrałam się do naklejania i... kelj rozprowadzał się wyłącznie na środku ekranu, mimo że wszystko robiłam zgodnie z instrukcją. Dołożyłam drugi klej... sytuacja taka sama... Postanowiłam zatem nie wymyślać i zamówiłam standardowe szkło. I znów czekanie na przesyłkę, tym razem trochę dłużej. Niestety sytuacja powtórzyła się i klej również pozostawał jedynie na środku ekranu. Myślę sobie - do trzech razy sztuka i kolejne zamówienie. Może miałam pecha, ale i tutaj przesyłka okazała się klapą, bo przysłany produkt nawet nie pasował na mój model telefonu. 

Nie należę do osób, które łatwo się poddają, więc zmieniłam platformę na PANCERNIK i nareszcie otrzymałam to,  czego oczekiwałam, a mój telefon był bezpieczny. Szybko, łatwo i przede wszystkim prawidłowo. Przy okazji dowiedziałam się, że PANCERNIK jest jednym z głównych sponsorów Reprezentacji Polski. 

Zbliżające się święta skłoniły mnie także do małych zakupów prezentowych dla reszty domowników. Na szczęście w sklepie znalazłam akcesoria dla każdego z modeli telefonów i laptopów jakie posiadają moje dzieci. I to wszystko w jednej przesyłce. Znalazłam też niesamowite niewielki urządzenie z ekranem dotykowym do tłumaczeń językowych/głosowych, która posiada w komplecie darmowy, dożywotni internet przeznaczony do tłumaczeń. Działa on już w ponad 200 krajach. Można korzystać z niego od razu po wyjęciu z pudełka, a jego lekkość powoduje, że nie będzie problemu zabrać go w dowolny zakątek świata i nie bać się bariery językowej. Wystarczy, że powiesz coś po polsku, a urządzenie od razu przetłumaczy to na wybrany język. Oprócz tłumaczeń mowy, translator tłumaczy także zdjęcia, Już nie musisz obawiać się braku zasięgu, a tym samym barier językowych, bo tłumacz jest całkowicie samowystarczalny. 

Wyżej wymienione urządzenie to nie jedyna nowość, o której nie miałam pojęcia, a którą znalazłam na stronie sklepu. Jak widać, nie zawsze nadążam za nowinkami technologicznymi. W każdym razie - osobiście polecam stronę, bo znajdziecie tam wszelkie możliwe akcesoria i "bajery" potrzebne do waszego sprzętu. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka