wtorek, 27 czerwca 2017

CO PODAROWAĆ DZIECKU NA ROCZEK?


Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl//

Nie wiem jak u Was, ale ja zawsze mam problem z prezentem dla dziecka - mojego nie - ale jak idę na chrzest czy roczek, to nigdy nie wiem co kupić, by było to i praktyczne, i piękne, i na dodatek pamiątkowe.




Roczek to szczególne święto zarówno dla dziecka, jak i dla jego rodziców. Te pierwsze urodziny świętujemy szczególnie i  na długo one zapadają w naszą pamięć - naszą, bo maluch ich na pewno pamiętał nie będzie. Dlatego też goście starają się o wyjątkowe prezenty dla małego solenizanta, aby kiedyś w przyszłości mógł on na nie spojrzeć i pomyśleć, jak bardzo jest kochany. Fajnie jest gdy prezent jest na tyle uniwersalny, by dziecko, a potem dorosły mogło z niego korzystać przez całe życie, tylko gdzie taki znaleźć i co wybrać?

Taki też problem miałam niedawno - zostałam zaproszona na pierwsze urodziny dziecka kuzyna, i co tu zrobić? Koperta jakoś mi nie leżała, bo staram się zawsze być troszkę oryginalną, zabawek maluch ma całą masę, ubrania - jakoś ubrania nie pasują mi jakoś prezent. Po kilku dniach poszukiwań znalazłam sklep internetowy, gdzie wreszcie znalazły się prezenty na roczek odpowiadające moim wymaganiom. Najważniejsze jednak, że są piękne i z całą pewnością, nawet jak dziecko będzie dorosłe, to będą dla niego wspaniałą pamiątką. Ja sama mam jeszcze pamiątki chrztu i roczku otrzymane od gości, którzy wtedy mnie odwiedzili. 

Oglądając asortyment, najchętniej kupiłabym wszystko, ale tak się nie da, więc miałam trudny wybór. W efekcie końcowym mojego sortowania zostały mi trzy upominki...

Pierwszy to obrazek srebrny z Matką Boską. Ma około 10 cm ( są też większe serca i inne wzory)  i można na nim wygrawerować (oczywiście robi to sklep) dowolne życzenia, lub wybrać już gotowe z banku życzeń, co spowoduje, że nasz prezent jest oryginalny i wyjątkowy.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/

Drugą rzeczą jaką wpadła mi w oko była bransoletka :). Maluch jest dziewczynką, a dziewczynki w każdym wieku lubią biżuterię. Miałam do wyboru droższe i tańsze, srebrne i złote. Wybrałam tak po środku. Od razu napiszę, że nie byłam chrzestną, a grawer na zdjęciach jest poglądowy :)

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/

Bardzo podobają mi się też Biblie, których jest bardzo duży wybór. Na przykład poniższa Biblia ma twarda oprawę i jest umieszczona w utwardzonym etui, z takim samym motywem jak na Biblii. W środku znajdziemy cudowną okładkę z eleganckimi, pozłacanymi literami. Już na początku, czyli na pierwszej stronie jest miejsce na specjalną dedykację dla solenizanta. Papier na jakim wydana jest księga to papier kredowy i jest szyta, a nie klejona, czyli bardzo trwała.  Oczywiście można też wykonać grawer bezpośrednio na Biblii lub na ozdobnej tabliczce.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://www.murrano.pl/
Oprócz Biblii, dostępne są też Pisma Święte, Biblie obrazkowe, cudowne albumy na zdjęcia, srebrne i złote zawieszki, złote komplety, czyli łańcuszek z zawieszką i wiele innych, a wszystko to w bardzo przystępnych cenach i wykonane z największą jakością i starannością. Całkowicie podpisuję się pod opisem ze strony, że "Kategoria prezent na roczek obfituje w urocze, pełne radości i dziecięcego optymizmu produkty, wykonane z najwyższą dbałością o detal. Znajdziemy tu przede wszystkim prezenty na pierwsze urodziny w formie pamiątkowych obrazków, złotych kompletów czy urzekających albumów na zdjęcia. Staranne, klasyczne wzornictwo w połączeniu z pełnią pastelowych kolorów gwarantuje upominek, z którym dziecko nie będzie chciało się rozstać na krok a z czasem będzie urzekającą pamiątką z dzieciństwa." W sklepie MURRANO możecie jednak zakupić nie tylko prezenty na roczek, ale również i na szereg innych okazji. Zapraszam na zakupy.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka