czwartek, 7 grudnia 2017

"PSI PATROL" - CZYLI TO, CO DZIECI LUBIA NAJBARDZIEJ.


Kiedy byłam nastolatką, całą swą wiedzę zdobywałam czytając niezliczone ilości książek i zaglądając non stop do encyklopedii. Nie było wtedy internetu, a może był, ale nie miałam o nim pojęcia, nie było też książek elektornicznych i wikipedii, za to w kioskach można było zakupić ciekawe serie naukowe. Ja zbierałam jedną z nich - "Świat wiedzy".



Zebrałam  kilkanaście segregatorów tejże serii. Cała rzecz polegała na tym, że co jakiś czas można było zakupić w wyżej wspomnianym kiosku kilka kartek kolekcji, zazwyczaj losowych, a kiedy uzbierało się wszystko, można było ułożyć je w całości rozdziałami. Teraz, po latach znów natknęłam się na wydawnictwo, które wówczas wydało moją ulubioną serię i które nadal, po dwudziestu latach, wychodzi czytelnikom na przeciw. 

W najbliższych postach opowiem Wam o kilku pozycjach wydawnictwa Media Service Zawada skierowanych zwłaszcza do najmłodszych. Zaczniemy od Psiego Patrolu, który zachwyca dzieci na całym świecie. Przeglądając strony internetowej wydawnictwa zauważyłam, że pod tym tytułem można znaleźć zarówno gazetki, ksiązki jak i zeszyty z zadaniami i to wszystko z naszymi ulubieńcami.



Dzieci kochają gazetki, które przyciągaja ich wzrok kolorami i atrakcyjnymi dodatkami. Często atrakcyjne są tylko dla nich. W serii Psi Patrol, o której ja piszę, dodatki są atrakcyjne nawet w mniemaniu nas, dorosłych. Bo cóż może być lepszego od zestawu trzech pudełek playdoh, albo płyty z bajką? 

Same czasopisma i książki są dopracowane w każdym calu i napisane w sposób, by dzieci zarówno uczyć, jak i bawić, czyli tak, jak lubią najbardziej. zwróciłam też uwagę na to, że kartki wykonano z grubszego papieru, dzięki czemu z całą pewnością nie ucierpią pod ciekawskimi paluszkami naszych milusińskich.

I tak sobie teraz myślę, że najlepszą rzeczą jaką możemy dać swojemu dziecku, to swój czas spędzony razem z nim na ciekawych grach i zabawach z jego ulubionym bohaterem bajkowym. A może warto zakupić powyższe pozycje synkowi lub córce pod choinkę?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka