środa, 30 stycznia 2019

PIERŚCIONEK ZARĘCZYNOWY - CZYLI JAK SPRAWIĆ, BY POWIEDZIAŁA "TAK"...


Zdjęcie pochodzi ze strony https://jast.pl/produkt/pierscionek-z-brylantami-t_33/


Ślub to wielkie wydarzenie dla młodej pary. Zanim jednak do niego dojdzie, tradycja nakazuje, aby mężczyzna oświadczył się swojej wybrance, oczywiście klęcząc przed nią z otwartym, czerwonym pudełeczkiem, w którym powinien się znajdować pierścionek zaręczynowy.




Kiedy mój, nieżyjący już mąż klęczał tak przede mną, pierścionek zaręczynowy nie był zbyt okazały.  Powodem tego, był fakt, że w naszych okolicach niewielu jest jubilerów, więc i wybór pierścionków był mniejszy. W dzisiejszych czasach mamy internet, co przyszłemu oświadczającemu się daje spore możliwości wyboru. Jak zwykle, przy okazji nowego postu, również zerknęłam w wyszukiwarkę i znalazłam dla Was kilka ciekawych propozycji.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://jast.pl/produkt/pierscionek-z-brylantami-b_468/


Powyższe cudeńko, jako pierwsze wpadło mi w oko. Spodobało mi się najpierw śliczne oczko w kształcie serca, oplecione misternym wzorem, a zaraz po tym fakt, że biżuteria wykonana jest z białego złota. Złoto samo w sobie nie ma tu dla mnie żadnego znaczenia, a jedynie jego kolor. Uwielbiam srebro, a właśnie białe złoto go przypomina. Nie bez znaczenia jest też to, że znajduje się na nim 0,065 kr brylantów, a nie od dziś wiadomo, że brylanty są najlepszymi przyjaciółmi każdej kobiety. I jeszcze jedna rzecz - są dostępne wszystkie rozmiary.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://jast.pl/produkt/pierscionek-z-brylantami-t_21/

Drugim pierścionkiem, w którym zakochałam się od pierwszego spojrzenia, jest ten, widoczny na powyższym zdjęciu. Popatrzcie na jego elegancką prostotę i subtelne piękno. To pierścionek z wyższej półki, zdobiony cudownym brylantem, wykonany z białego złota. Mimo swej pozornej skromności, to cacko woła "kocham cię" i jest naprawdę wartościowy.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://jast.pl/produkt/pierscionek-z-brylantem-b_331/
Udało mi się również znaleźć pierścionek dla kobiet lubiących równocześnie żółte i białe złoto, na dodatek w prawdziwie konkurencyjnej cenie. Tutaj również nie zabraknie luksusowego brylantu, który oczaruje wszystkie wybranki serca. To pierścionek skromny, a zarazem przyciągający wzrok. W tym przypadku także dostępne są wszystkie rozmiary.

Co łączy te trzy propozycje, oprócz tego, że są to pierścionki zaręczynowe? Myślę, że w głównej mierze jest to bardzo misterne wykonanie każdego z nich, widoczne gołym okiem. Nawet osoba, która nie zna się na kunszcie jubilerskim, zobaczy, że ta biżuteria nie jest tandetą, zakupioną na odpuście. Ja osobiście byłabym zachwycona otrzymując jeden z pierścionków.

Jeżeli chcecie zerknąć na inne propozycje i ich ceny, to zapraszam do klikania w linki pod zdjęciami i słowa podświetlone na niebiesko. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka