wtorek, 26 listopada 2019

MEBLE KUCHENNE NA WYMIAR...

Zdjęcie pochodzi ze strony https://zbyszynskimeble.pl/meble-kuchenne-na-wymiar/

Wielokrotnie tutaj wspominałam, że lubię czasem "poszperać" w internecie i poszukać nowości oraz inspiracji dotyczących wystroju wnętrz. Ostatnio również szukam, a skłonił mnie do tego fakt, że ciągle mam za mało miejsca by uporządkować wszystkie rzeczy znajdujące się w domu...



Domyślam się, że większość z Was również boryka się z brakiem odpowiedniej ilości półek prawda? Przeglądając wiele stron internetowych, na dłużej mój wzrok zatrzymał się na inspiracjach związanych z kuchnią i doszłam do wniosku, że tylko meble kuchenne na wymiar są w stanie zagospodarować odpowiednio każdą kuchnię i zorganizować odpowiednią ilość miejsca nawet w niewielkim pomieszczeniu, a decydując się na zatrudnienie ekipy specjalizującej się w meblach na wymiar mamy pewność, że fachowcy podejdą do naszych planów indywidualnie i kompleksowo. Dla mnie ważne jest także to, że takie meble będa jedyne i niepowtarzalne, a unikatowość jest teraz bardzo na "topie". 

Zdjęcie pochodzi ze strony https://zbyszynskimeble.pl/kuchnie/
Oczywiście zanim zatrudni się specjalistów, trzeba przemyśleć kilka rzeczy. Przede wszystkim musimy mieć wizję tego, co chcemy osiągnąć i kwotę, jaką chcemy przeznaczyć na naszą wymarzona kuchnię. Najlepiej znaleźć taką ofertę, która daje możliwość zastosowania dobrej jakości materiałów w atrakcyjnej cenie. Wiem, wiem - nie jest to proste, ale nie jest też niemożliwe o czym możecie przekonać się klikając w linki pod zdjęciami lub w słowa podświetlone na niebiesko.

Zdjęcie pochodzi ze strony https://zbyszynskimeble.pl/kuchnie/
Uważam też, że warto sięgać po specjalistów, którzy jednocześnie są producentami mebli, co daje spory wybór cen, rozwiązań i nieszablonowych możliwości. Wielką zaletą jest też fakt, że planując zabudowę kuchni, możemy jednocześnie dostosować resztę pomieszczeń do naszej wizji. Wszyscy wiemy, że trendy w wystroju wnętrz zmieniają się bardzo szybko, ale ja uważam, że to nie moda powinna kierować naszym życiem. Wybierając meble powinniśmy po prostu mieć na uwadze własny komfort i gust. Możemy wtedy mieszać style, kolory i materiały - a możliwości są nieograniczone. Patrząc również z praktycznej strony, tylko meble na wymiar mogą zagospodarować każdy kąt i są zdecydowanie trwalsze niż te, proponowane w sklepach. No i bądźmy szczerzy, meble wolnostojące przeważnie zawsze nie do końca pasują np. do długości czy wysokości naszych ścian, że o skręcaniu ich samodzielnie nie wspomnę. 

Ciągle zmieniam coś w moim domu, mam w głowie mnóstwo projektów i planów i wiem, że prędzej czy później będę miała piękne, drewniane meble stworzone na wymiar specjalnie dla mnie, a wtedy już nigdy nie powiem, że moja szafa jest za mała ;). 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka