wtorek, 6 października 2015

DZIEŃ 194 - NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG AWARD 2015...


Moją nominację do LIEBSTER BLOG AVARD 2015 zawdzięczam BLOG MÓJ DRUGI ŚWIAT .Co to takiego?
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

A oto lista pytań do mnie.

1. Dlaczego zdecydowałaś się na blogowanie?
Wtedy z nudów. Była zima, zbliżał się Sylwester, dziecko spało po kilka godzin dziennie, a ja czytałam blogi, zazdrościłam i sama zaczęłam przygodę z blogowaniem. Było to całkowicie spontaniczne, bo na początku nie miałam nawet pomysłu co pisać i jak pisać. Dopiero z czasem zaczęło to być moją swoistą terapią i odskocznią od szarej codzienności. Po za tym zawsze łatwiej było mi wyrazić uczucia i myśli słowem drukowanym niż mówionym.

2. Gdzie chciałabyś się wybrać w podróż marzeń?
Mam takie marzenie, i kiedyś je spełnię. Chcę pojechać do Ameryki, do Seattle, zobaczyć Wielki Kanion i wodospad Niagara, ach...

3. Ulubiona poru roku i dlaczego?
Zdecydowanie jesień, bo jest piękna...

4. Z czego jesteś najbardziej dumna?
Raczej z czego nie jestem...Dobra, próbuję. Po pierwsze z trójki moich dzieci, które potrafią dać w kość, ale są najmądrzejsze, najpiękniejsze i są moje :) Po drugie napawa mnie dumą każdy dzień, w którym udało mi się przezwyciężyć swoje słabości.

5. Co lubisz robić a czego nie lubisz?
Lubię nic nie robić, a nie lubię robić ;)

6. Ulubiony program w TV i dlaczego?
Nie oglądam telewizji, jedynie serial(jeden)"M jak miłość"

7. Ulubiona książka i dlaczego?
"50 twarzy Greya", bo jest moją inspiracją, bo pozwala mi zapomnieć, bo mogę marzyć o innym świecie, bo ... po prostu ona... A z bardziej ambitnych? "W pustyni i w puszczy"

8. Wygrana w lotka co robisz z taką wygraną?

Zależy od wygranej kwoty, bo za"trójkę"nie poszaleję :) ale szóstka dałaby mi spore możliwości. Nowy samochód, wspomniana wyżej wycieczka do Ameryki, zabezpieczenie dzieci na przyszłość i codziennie kawior z szampanem;) I jeszcze jedna rzecz - nareszcie mogłabym wspomóc wszystkie dzieci z fundacji "SIEPOMAGA"

9. Najgorsze wspomnienie dzieciństwa?
Mysz na poduszce, w środku nocy, do dziś mi się to śni... i do dziś nie wiem czy to było na prawdę czy tylko sen...

10. Ulubiona zabawa z dziećmi?
Nie mam takiej. Bawimy się spontanicznie, zawsze inaczej. Po za tym od zabawy raczej jest mój mąż, bo ja jestem ta zła, dająca kary, nakładająca obowiązki, pilnująca ocen w szkole i odmawiająca wielu rzeczy.

11. Twoje największe marzenie?
Żeby znaleziono lekarstwo na raka, i żeby mój mąż tego doczekał.

Nominuję:
http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/
http://testujeiopiniuje.blogspot.com/
http://theloth.blogspot.com/
http://maamaa-baalbinkaa.blogspot.com/
http://kathyleonia88.blogspot.com/
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ 
http://bosopobetonie.blogspot.com/
http://puffa.pl/
http://supertestowanie.blogspot.com/
http://blogowszystkimevi.bloog.pl/
http://aniakukania.blogspot.com/

Pytania do Was :)
1.Twoje motto,z którym idziesz przez życie?
2.Początki Twojego blogowania - powody,niepowodzenia,wzloty i upadki?
3.Jesteś szczęśliwa?
4.Twoje wady i zalety?
5.Życie daje Ci drugą szansę,możesz coś zmienić,coś poprawić,zacząć od nowa...Co zrobisz?
6.Osoba ,która jest Twoim guru,ideałem,wzorem do naśladowania?
7.Wiara,nadzieja,miłość -co dla Ciebie znaczą te słowa?
8.Czas wolny - jak najlepiej z niego korzystasz?
9."W życiu piękne są tylko chwile..."-rozwiń tą myśl :)
10.Ulubiony smak lodów?
11.Czym dla Ciebie jest rodzina?

Powodzenia kochani:)

13 komentarzy :

  1. Uuu kochana to dałaś pytania ;) i co ja mam napisać...dziękuję za nominację a odpowiedzi, będę musiała pomyśleć trochę nad nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź na pytanie 5 mi się podoba, w sumie też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak Ty oglądam tylko jeden serial i w dodatku ten sam :)

    Dziękuję za nominacje :) Jako, że dostałam już ich kilka mam nadzieję, że nie obrazisz się jak odpowiem tutaj :)

    1. Możesz osiągnąć wszystko tylko weź się do roboty!
    2. Zaczęłam blogować z tego samego powodu co Ty. Tylko, że ja zaczynałam na innej platformie i to był mój największy błąd, bo straciłam tam pół roku i nie mogłam przenieść całej zawartości w inne miejsce.
    3. Tak.
    4. Moją wadą i zaletą jest nadmierna uczciwość, ufność i sentymentalność. To są zarówno wady i zalety.
    5.Nie chcę nic zmienić, bo uważam, że wszystko czego doświadczyłam czegoś mnie nauczyło.
    6. Moi rodzice. Jak się na nich patrzy to aż chce się brać z nich dobry przykład :)
    7. Są to uczucia, które pomagają przetrwać w trudnych chwilach i kierują naszym zachowaniem.
    8. Piszę posty i czytam inne blogi ;)
    9. W życiu piękne są tylko chwile więc nie cieszmy się nimi.
    10. Zdecydowanie pistacja!
    11. To akurat proste- WSZYSTKIM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś jak błyskawica :) Dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału w takich zabawach, ale ślicznie dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tylko oglądam M jak miłość w tv. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest nas więcej :) Jak byłam w Wawie to moja córa Marcina spotkała :)

      Usuń
  7. ja M jak miłość - wstyd przyznać nie oglądałam nigdy cyklicznie;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację :) Mam nadzieję, że nie obrazisz się jak odpowiem tu u Ciebie :)
    1. "Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu"- Blaise Pascal.
    2. Raczej niczym się nie zraziłam :) Wzloty nie mnie oceniać :)
    3. Szczerze powiem- nie. Cały czas czegoś mi brakuje w życiu. Ale nie jestem również smutna :)
    4. Wada i zaleta w jednym- uczuciowość, romantyzm, szczerość :)
    5. Cofam się w czasie do wieku 17 lat i zmieniam tylko jedną rzecz. Jaką? To moja słodka tajemnica :)
    6. Nie mam raczej takiej osoby. Wychodzę z założenia, że taką drugą osobą nie będę :)
    7. Coś co pomaga przetrwać w chwilach słabości, złości, smutku.
    8. Raczej go nie miewam ostatnio. Jak nie praca to wolontariat w schronisku, absorbują mnie też inne rzeczy, np. blog. Generalnie można nazwać, że mój czas musi być czymś zajęty non stop. Wtedy czuję się najlepiej :)
    9. Dlatego dbajmy o to, aby było ich jak najwięcej :)
    10. Każde są pyszne :D
    11. Wszystkim co kocham.

    Buziaki :)) :*

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka