piątek, 30 października 2015

DZIEŃ215, 216, 217 - PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA...

 

Chyba wszyscy zauważyli,że od trzech dni nie było pamiętnikowego wpisu. I chyba jeszcze nie będzie...może jutro...Nie jestem w formie do pisania,po za tym coś mnie bardzo rozczarowało i pisząc o tym we wzburzeniu mogłabym napisać za dużo...a tego nie chcę.
Za to nadszedł czas podsumowania października,który był bardzo owocnym miesiącem jeżeli chodzi o wygrane , testy i współprace.
Zacznę od wygranego bonu do Empik od Prince Polo (250 zł). Konkurs,a raczej loteria polegała na zakupie 3 sztuk Prince Polo i zarejestrowaniu paragonu w konkursie.Udało mi się po pierwszym paragonie,później już niestety nie :)

Współpraca z blogiem i krem KAILAS :)


Piękne białe zęby dzięki współpracy z PureLite...


Mała Olejarnia,walka z rakiem męża i oleje,które nam w tym pomogły(współpraca)...




Piękny zapach w domu i masaż dzięki współpracy z Optima Plus...


Pyszne napoje aloesowe :)i współpraca z BeFit...


Mydła ENKLARE,najpiękniejsze jakie kiedykolwiek miałam...



Wygrana w konkursie PALMERS,niestety zapach nie trafił w mój gust...


Udało mi się również zostać testerką butow HOOY...


NailMaker i moje piękne paznokcie (przepraszam za zdjęcie do góry nogami)


Cudowny olejek do masażu i krem do stóp od ZIOŁOLEK...



Ja i mąż testowaliśmy razem z Biedronką Yerba Mate...


Wygrana w konkursie z BRACKIE...


Mój brat,mąż i tata zostali ambasadorami WILKINSON...(a raporty piszę ja ). Rekomenduj.to...


Cukrowy,naturalny peeling kokosowy oraz maseczka naturalna w ramach współpracy z INDIA COSMETICS...



Próbki od NIEBIESKI MOTYL...



Mąż został testerem kapsułek doprania Vizir ;) EveryDayMe


Kwiaty od FLORAQUEEN...


Mi też udało dostać się do testowania i to słodyczy, DrGerard w kampanii STREETCOM


Ściereczki nawilżane do szkła,pasta do butów Bufalo i płyn micelarny to współpraca z drogerią MIMBO (recenzja niebawem)




Próbki od BANDI...


Makaron Czaniecki (próbki)...


Dzięki współpracy z POPCROP mogę zjeść pyszne naturalne piramidki :)


Cudowna maskara firmy MUSE (współpraca).


Tego cuda nie wygrałam,ale jest takie piękne jakbym milion złotych dostała (Monikowy Kącik)


Oprócz tego Biedronka wyraźnie polubiła mnie w październiku bo siedem razy wygrałam kwotę 50 zł.w konkursie gdzie trzeba było zakupić pepsi i Leysy i wymyślić hasło reklamowe. Kolejna wygrana w Biedronce to kosmetyki wartości 200 zł.ale o tym napiszę jak już dostanę je do domu :)
W konkursie "Wszystkiego Łaciatego" wygrałam porcelanowy kubek i miseczkę(i gram jeszcze o talerzyk i filiżankę). W konkursie DECORAZZI wygrałam pościel,ale o tym również kiedy otrzymam ją do domu. Za wypełnianie ankiet otrzymałam kartę płatniczą na kwotę 25 zł.i na taką samą kwotę mam kartę do EMPIK.

Mam nadzieję,że o niczym nie zapomniałam:) Jeżeli chodzi o listopad to również zapowiada się kilka współpracy,a z konkursami okaże się w trakcie ;)

11 komentarzy :

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka