poniedziałek, 19 października 2015

MYDŁA ENKLARE - CIEKAWY POMYSŁ NA PREZENT I NIE TYLKO...

 
Od zawsze podobały mi się ręcznie robione mydła, są takie eleganckie, każde inne, wręcz luksusowe, ale jakoś nigdy sobie takiego nie sprawiłam. Jednak niedawno doczekałam się dwóch takich mydeł od marki ENKLARE
Pierwsze z mydeł to ręcznie robione mydło jogurtowe.






Co mówi o nim producent?

Zawarta sól w mydle odżywia, uelastycznia skórę. Mydło nada Twojej skórze świeżości i miłe uczucie dbania o nią. A przecież to nasz najważniejszy i największy organ. Dlaczego mielibyśmy o niego nie zadbać? Sól himalajska uważana jest za najzdrowszą sól świata. Pochodzi z Pakistanu. Posiada bogactwo minerałów, pierwiastków i mikroelementów. Zawiera ich aż 84: m.in. Mangan, Żelazo, Cynk, Selen, Miedź i inne.Olej z pestek winogron zawarty w mydle polecany jest głównie dla skóry dojrzałej, zawiera również witaminę A, E, kwas linolenowy, ujędrnia, nawilża, koi, łagodzi. Jego skład kojarzony jest ze strukturą lipidową skóry, a więc wzmacnia barierę ochronną i wpływa na prawidłową pracę gruczołów łojowych. Dla dzieci od 4 miesiąca życia.

INCI: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aqua, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sodium Hydroxide, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Elaeis Guineensis (Palm) Kernel Oil, Vitis Vinifera (Grapeseed) Oil, Sodium Chloride, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), Maltodextrin, CI 75470 (Carmine)

Drogi Kliencie! Nasze mydła są wykonywane ręcznie i dzięki temu każde jest wyjątkowe. Wygląd tego które trafi w Twoje ręce będzie się więc nieznacznie różnić od mydła prezentowanego na zdjęciu. Mydło dostarczamy Ci zapakowane w biodegradowalną folię celulozową. Dzięki temu zachowuje ono swoje wszystkie unikatowe własności przez okres 18 miesięcy. Masa: ok. 100 g

Co mówię o nim ja?

Przede wszystkim to, co pisałam wcześniej - jest piękne i jedyne w swoim rodzaju. Po otworzeniu przesyłki poczułam cudowny, słodki zapach, który niestety nawet przy trzymaniu mydła w folii szybko zniknął. To znaczy pozostał, ale delikatny i lekko wyczuwalny. Zapakowane było bardzo "naturalnie" czyli w folię przewiązaną zwykłym sznurkiem i tak właśnie ma być zapakowane mydło ręcznie robione.



W dotyku jest chropowate, ale jednocześnie aksamitne (inaczej nie umiem tego określić). Podczas mycia tworzy się delikatna, biała piana, bardzo łatwa do spłukiwania. Skóra po zastosowaniu mydła ENKLARE jest wyraźnie nawilżona i odżywiona,krótko mówiąc - świeża :)
Moja ocena 9/10.

Dodam jeszcze, że długo zbierałam się do tej recenzji, bo zwyczajnie żal mi było zużywać te mydełka :). To cudeńko do kupienia TU

A już jutro opowiem Wam o kolejnym takim mydełku idealnym na prezent (bo zbliżają się święta) ale i na co dzień :). A na koniec mam prośbę. Pewnie zauważyliście, że z boków bloga pojawiły się małe reklamy, jeżeli moglibyście od czasu do czasu w nie kliknąć to i ja będę szczęśliwa i Wy, bo za zarobione drobne będę mogła zakupić nagrody na konkursy :)

7 komentarzy :

  1. Uwielbiam takie ręcznie robione mydełka :) I prawdę mówiąc też mi żal ich używać bo pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne te mydełka, aż szkoda ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne mydełko, jednak nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze miałam takie wrażenie, że takie mydełka są do oglądania a nie używania:) szkoda, że zapach się nie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka