środa, 28 października 2015

RAJ DLA CIAŁA I DUCHA Z INDIA COSMETICS (KOKOSOWY PEELING CUKROWY)


Nie będę się dziś rozpisywała na temat tego ja spędziłam dzień,bo...tak, jak pisałam na facebooku, całą noc śnił mi się Grey, a raczej odtwórca tej roli,i w związku z tym hydraulik potrzebny jest od zaraz ;) A, że mój M jest hydraulikiem, to mam dwa w jednym. Złożyłam zamówienie na awarię, mąż przyjął zlecenie, a kiedy tylko dzieciaki zasną, będzie je realizował :)

W zamian chcę Wam pokazać coś, co przyprawiło mnie o wielki zachwyt, z powodu swoich właściwości i nieziemskiego zapachu.


Mam tu namyśli CUKROWY PEELING DO CIAŁA KOKOSOWY ODINDIA COSMETICS

Dawno nie miałam takiego rewelacyjnego kosmetyku,który pachniałby tak nieziemsko,a na dodatek jego zapach utrzymywałby się tak długo...
Produkty linii kosmetyków INDIA to wyjątkowo łagodna formuła wzbogacona w naturalny olej konopny, który zapewnia intensywne nawilżenie, koi podrażnienia i odpręża napięty naskórek. Dzięki lekkiej konsystencji, szybko się wchłania i pozostawia skórę jedwabiście delikatną w dotyku. Zawarte w nim substancje odżywcze szybko redukują istniejące zmarszczki i jednocześnie opóźniają proces starzenia się skóry dając oczekiwane rezultaty już po pierwszych aplikacjach. Produkty linii INDIA są jedynymi kosmetykami na rynku wykorzystującymi olej konopny w kompleksowej pielęgnacji całego ciała.








Co mówi o nim producent?


Peeling do ciała oraz twarzy wykonany w 100% na bazie naturalnych składników
Skład:
biały cukier,
olej konopny, migdałowy, kokosowy,
miód.
Peeling to inaczej usuwanie martwego naskórka. Wykonywanie zabiegów złuszczających naskórek ma na celu wygładzenie skóry, jej zmiękczenie, poprawienie mikrokrążenia (dzięki temu pomocny jest także w walce z cellulitem) oraz kolorytu. Po zabiegu komórki zaczynają produkować więcej elastyny i kolagenu, które są odpowiedzialne za elastyczność skóry, a co za tym idzie za jej piękny jędrny wygląd. Ponadto peeling przygotowuje skórę do lepszego wchłaniania się kosmetyków.
Pojemność: 250ml. Termin przydatności: 14 dni od daty produkcji. Data produkcji jest datą nadania paczki. (peeling wytwarzany jest pod indywidualne zamówienie klienta).

Co mówię o nim ja?

Przede wszystkim pięknie pachnie...
Zamknięty jest w szklanym słoiku z plastikowym wieczkiem.Konsystencja peelingu,tak,jak widać na zdjęciu jest dość"sypka". Jest to mieszanka cukru,kokosu,oleju migdałowego i konopnego.Coś w stylu mieszanki jaką robi się na świąteczne"kokoski" :) .Na początku peelingu czujemy lekkie drapanie i chłód(bo peeling przechowujemy w lodówce),zanim pod wpływem ciepła rąk nie uaktywnią się oleje ,a cukier zacznie rozpuszczać. Potem,w trakcie wykonywania kolistych ruchów czujemy już tylko wielką przyjemność,gładkość i ulgę. Tak ,właśnie ulgę. Moja skóra odetchnęła z ulgą,bo jej właścicielka pierwszy raz w życiu zrobiła peeling całego ciała. Aż wstyd się przyznać,ale nigdy nie miałam na to ,ani czasu ,ani ochoty. To jednak nie koniec atrakcji.Kiedy oleje się już całkiem uaktywniły ,zrobiłam się taka śliska,że z ledwością usiedziałam w wannie;)Przy wstawaniu też musiałam się podtrzymać,żeby nie wywinąć orła. Taki stan trwał około piętnastu minut,i w tym czasie wszystko się wchłonęło,pozostawiając skórę delikatną,świeżą i gładką,jak...pupa niemowlęcia. Jestem bardzo zadowolona z tego peelingu,naprawdę,i polecam go z czystym sumieniem. Te i inne kosmetyki z olejem konopnym(który jak wiadomo ma wielkie właściwości zdrowotne) znajdziecie TU .Moim zdaniem produkty te świetnie nadają się też na oryginalny i niebanalny prezent.
Moja ocena10/10.
Znacie te produkty?

25 komentarzy :

  1. dla mnie wszystko co kokosowe jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, peelingi kocham a tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o produktach tej marki, chętnie bym coś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo fajnie! Zachęcająco. Nie znam niestety tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trafił Ci się kosmetyk umilacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwie się , ze kosmetyk pięknie pachnie bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż chce się wypróbować.. tylko 14 dni to trochę mało i cena jak dla mnie trochę za duża jak na peeling.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena spora ale olej z konopi jest drogi,no i to produkt naturalny. Pisze 14 dni ale ja stosowałam miesiąc i było ok ;)

      Usuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka