czwartek, 9 czerwca 2016

FLOSLEK I OLEJEK DERMO EXPERT...


Olejki stają się bardzo popularne. Stosujemy je do twarzy, włosów i ciała. Zaskakują nas soją skutecznością. I dziś będzie właśnie o takim olejku firmy FLOSLEK. Czy tym razem potwierdzi się dobra opinia na temat tego typu kosmetyków? zapraszam.

 

Przyznam się szczerze, ze jeszcze niedawno myślałam, że to cery mieszanej, zwłaszcza tłustych miejsc, nie stosuje się olejków. Potem czytając blogi kosmetyczne nareszcie zrozumiałam mój błąd i od tej pory jestem ich wierną fanką. Olejek DERMO EXPERT firmy FLOSLEK również mnie nie rozczarował. Wręcz okazał się jednym z lepszych.

Co mówi o nim producent?

Regenerujący olejek DERMO EXPERT to kompozycja 10 naturalnych olejów o synergicznym działaniu nawilżającym i odbudowującym. Uzupełnia poziom lipidów w skórze, przywracając jej komfort, miękkość i elastyczność. Regularnie stosowany wzmacnia barierę ochronną naskórka i aktywuje procesy naprawcze. Formuła hypoalergiczna. Bez konserwantów. Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Isopropyl Palmitate, Ricinus Communis Seed Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Shea Butter Ethyl Esters, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Limnanthes Alba Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Elaeis Guineensis Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Cocos Nucifera Oil, Commiphora Myrrha Resin Extract, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Decylene Glycol.

Codziennie rano i/lub wieczorem nanieść olejek na oczyszczoną skórę twarzy (omijając okolice oczu), szyi i dekoltu. Wykonać krótki automasaż, aż do całkowitego wchłonięcia się preparatu. Olejek można stosować jako samodzielny kosmetyk lub pod krem.





Co mówię o nim ja?

Olejek dedykowany jest do  skóry suchej, odwodnionej, o obniżonej elastyczności, bez ograniczeń wiekowych. Osoby preferujące naturalne kosmetyki również będą usatysfakcjonowane, bo kosmetyk jest naturalny i bez konserwantów. Buteleczka z olejkiem znajduje się w kartoniku utrzymanym w łagodnych kolorach. Znajdziemy na nim wszystkie, niezbędne informacje. Buteleczka z kosmetykiem jest z ciemnego szkła i zamykamy ją nakrętką, w której umocowany jest kroplomierz z pompeczką, dzięki której nabieramy olejek. Jego zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. O konsystencji nie będę pisać, bo każdy wie jaką konsystencję ma olejek;). Świetnie się rozprowadza i wchłania szybciej niż stosowane przeze mnie do tej pory olejki. Już podczas smarowania czujemy, że nasza skóra pod palcami staje się gładka i jedwabista. Najlepszy efekt jednak zauważamy na drugi dzień. Wtedy twarz jest idealnie nawilżona i jedwabiści gładka. Nie ma żadnych szorstkości. Ja stosowałam go wieczorem, bo mimo szybkiego wchłaniania i tak skóra przez pewien czas jest tłusta, co w ciągu dnia mogłoby być nieco uciążliwe. Zaczerwienienia i niedoskonałości nie zniknęły, ale za to podkład, który zawsze uwydatniał suche skórki teraz nie ma co uwydatniać, bo wszystko zniknęło. Jestem bardzo z niego zadowolona i z całą pewnością zagości on u mnie na dłużej.

Olejek mogłam testować dzięki uprzejmości portalu ALEJA KOBIET

5 komentarzy :

  1. Dobrze, że wchłania się bardzo szybko no i plus za brak suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JEszcze nie używałyśmy żadnego olejku ale ciągle myślimy nad tym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas jeszcze przełamuje się do sięgania po olejki. Nie jest źle do ciała używam, do demakijażu czasami a do włosów jako dodatek ;)
    Tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejków w mojej łazience nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka