środa, 15 czerwca 2016

SZLACZKI ZE SMOKIEM - WYDAWNICTWO MD MONIKA DUDA...



Ostatnio pokazywałam wam książeczki WYDAWNICTWA MD MONIKA DUDA z serii Zabawa z bajką, a dziś czas na kolejną serię czyli SZLACZKI ZE SMOKIEM.

 

Ta seria, to książeczki dla troszkę starszych dzieci niż mój trzylatek, ale  i on potrafił tu nieźle improwizować. Najlepszym jednak wiekiem będzie tu pięć lat i wyżej, ponieważ skupiamy się w książeczce na ćwiczeniu pisowni literek, co jest niezwykle ważne dla dzieci uczących się czytać i pisać.

 

Okładka przyciąga wzrok soczystymi kolorami i obrazkiem sympatycznego smoczka. Format publikacji to A4. Co znajdziemy w części pierwszej? Przede wszystkim literki alfabetu od aA do lL. Każda strona, to praca z jedna literką i dodatkowo szlaczkami, lub kilkoma prostymi wyrazami. Nasza pociecha na pierwszej stronie ma za zadanie napisać małą literkę a, na zmianę z dużą literka A. Oczywiście najpierw ćwiczy to rysując po śladzie. Następnie wykonuje kilka rodzajów szlaczków. Kolejne strony, to kolejne literki i szlaczki.Od strony trzynastej zaczynamy ćwiczenie całych wyrazów.MAM, TATA, MA TA, MAM TAM, OLEK, GOL itd. W nagrodę za dobrze napisane literki, na końcu możemy pokolorować naszego smoczka ;).




Część druga serii SZLACZKI ZE SMOKIEM to również tego typu zadania, z tym, że tutaj ćwiczymy pisownię liter od łŁ do zZ. Tak, jak poprzednio na dobry początek mamy kolorowankę naszego smoczka, następnie piszemy litery po śladach, później samodzielnie, rysujemy szlaczki, a od strony trzynastej rozpoczynamy prawdziwe pisanie. Jako nagrodę, na koniec również czeka na nas kolorowanka smoczka.

 

 


Powiem szczerze, że cena książeczek mnie zaskoczyła, bo jeden egzemplarz kosztuje 2, 50 zł. co chyba jest jedną z najtańszych opcji na polskim rynku i to za taką rewelacyjna jakość. Książeczki edukacyjne są dla naszych dzieci świetna nauka przez zabawę, która na pewno zaprocentuje pięknym pisaniem i czytaniem.




13 komentarzy :

  1. Księżneczki są super a cena nieziemska :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamietam za moich czasow takie uzupelnialam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn już nie chce takich szlaczków i literek w domu robić. Mówi, że wystarczy że w szkole pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubiłam takie zadania ;-) Pomału próbuję córę przekonywać do takich szlaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupowałam podobne książeczki swoim chłopakom, uwielbiali je!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne książeczki. Jakbym miała komu kupić to bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie książki, jak na nie patrze to ciągle myślę: "kiedyś takich nie było" a moje chłopaki nie mają takiego zapału do robienia szlaczków i literek, kupiłam mnóstwo tego typu książeczek i trochę robili jak były nowe, a po tym na półkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo i cofnęłyśmy się wspomnieniami do dzieciństwa ^^

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka