czwartek, 25 sierpnia 2016

#OPRÓŻNIAMYKOSMETYCZKI - ZADANIE CZWARTE - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI CIAŁA...



Czwarte zadanie z Redakcją TRUSEDCOSMETICS i kolejna dawka kosmetykowych  perełek. Tym razem przedstawię kosmetyki, które stosuję do pielęgnacji ciała. Nie jest ich wiele, ale w moim odczuciu, są to produkty najwyższej jakości. 

 BALSAMY, MLECZKA I MASŁA...

Uwielbiam balsamy do ciała i tych do pielęgnacji ciała używam najwięcej.

 

- Efektima masło doc iała
- Balsam antycellulitowy
- Masło do ciała perfecta
- Żel AloeveraGorvita


Od dwóch  lat stosuję balsam antycellulitowy od Eveline Cosmetisc. Można przeczytać o nim wiele różnych opinii, ale ja wiem jedno, on działa, trzeba tylko stosować go regularnie i dość długo. W każdym razie u mnie cellulitu nie zobaczycie.

Po każdej kąpieli smaruję się też mleczkiem do ciała Garnier, które daje mi ukojenie i to natychmiastowe. Jeżeli chcę pachnieć jak lody i być smakowitym kąskiem, to wcieram w siebie masło do ciała od Perfecty. Nic tylko mnie lizać i lizać ;). Kolejnym smakowitym kosmetykiem jest masło doc ciała od Efektima. Podoba mi się w nim zapach i to jak wygląda, a mianowicie jest białe, aw nim są zatopione brązowe kuleczki, które rozpuszczają się podczas smarowania. Wygląda to trochę jak lody straciatella.

Kiedy potrzebuję ekstra nawilżenia i regeneracji, to stosuję żel od Gorvita, który jest kosmetykiem do zadań specjalnych.

 ŻELE, PŁYNY, PEELINGI...


- Olejek do kąpieli Le Petit Marseillais
- Peeling do ciała Joanna

Jak widać nie mam ich wiele, bo wolę jednak tradycyjne mydło w kostce, ale od czasu do czasu lubię"zapachnieć" i wygładzić się. Wtedy w ruch idzie powyższe mleczko i peeling. Oba kosmetyki są bardzo łagodne i cechuje ich piękny zapach.

ANTYPERSPIRANTY...


- Antyperspirant Garnier
- Antyperspirant Rexona

Antyperspirant jest dla mnie kosmetykiem, bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Przetestowałam ich wiele. Jedne były nieskuteczne, inne mnie uczulały. Dwa z nich ( Garnier i Rexona) dały mi to, czego oczekuję od tego rodzaju produktu. Rexona stosowana jest przez mnie w dniach mniejszej aktywności, bo jest słabsza od Garnier.

OLEJKI...

- Olejek do ciała FLOSLEK

O tym olejku pisałam już przy okazji postu o kosmetykach do pielęgnacji twarzy, ale stosuję go też i do ciała. Cechuje go piękny zapach, ogromna skuteczność w regeneracjo skóry i szybka wchłanialność. Bardzo go lubię.

A jakie są Wasze ulubione i sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji ciała?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka