środa, 10 sierpnia 2016

SPRAY VENAL NA ZMĘCZONE NOGI MARKI GORVITA...




Wielokrotnie narzekałam tutaj na ból nóg podczas upałów. Wybrałam się z tego powodu nawet na USG naczyń krwionośnych, które nic nie wykazało. Pozostało mi tylko szukać środków doraźnych... i znalazłam...


Na początek powiem kilka słów o samej marce GORVITA, która specjalizuje się w produkcji naturalnych suplementów roślinnych i oraz preparatów do stosowania zewnętrznego w oparciu tylko o naturalne surowce. Jest blisko związana z Uzdrowiskiem w Rabce, mającym wieloletnie doświadczenie w leczeniu uzdrowiskowym z wykorzystaniem wód leczniczych, stosuje je do projektowania i wdrażania swoich wyrobów.

"GORVITA postanowiła stać się firmą wytwarzającą swój produkt. Mimo niewątpliwych korzyści, jakie przyniosło stosowanie leków chemicznych, dzięki którym liczne choroby przestały być groźne dla życia, notuje się obecnie coraz większy spadek zaufania do chemioterapii i leków syntetycznych. Leki syntetyczne powodują wiele nowych zagrożeń dla zdrowia ludzkiego. Wzrasta ciągle liczba ciężkich chorób polekowych i powikłań, wywołanych ubocznym działaniem nadużywania leków chemicznych. Świat, zrażony do leków syntetycznych, zwraca się do naturalnych środków leczniczych - ziół i leków z nich przyrządzonych. Takie właśnie produkty oferuje firma Gorvita."

Znacie historię leczenia mojego męża syntetycznymi lekami, które w niczym nie pomogły, a jedynie zabrały mu dwa lata czasu. W tym czasie już dawno mógł leczyć się metodami naturalnymi... W przypadku mojego bólu nóg, również leki syntetyczne nie dały mi poprawy, dlatego skłaniam się coraz częściej ku stosowaniu naturalnych metod, które jeżeli nie pomogą, to na pewno nie zaszkodzą.

Moim cudownym środkiem okazał się spray do nóg, chłodzący, marki Gorvita. Znajduje się on w butelce, z ciemnego plastiku, a butelka znajduje się w kartoniku, w pięknych wiosennych kolorach. Oczywiście i na kartonie i na butelce znajdziemy wszystkie niezbędne informacje, czyli skład, stosowanie itd.



Do tej pory stosowałam żele do bolących nóg i tutaj zaskoczyło mnie to, że specyfik jest w sprayu. Świetna sprawa, zero brudnych i klejących rąk. Wystarczy "popsikać" i poczekać aż specyfik się wchłonie. Dla mnie bomba. Dodatkowo podoba mi się to, że pompka dozująca się nie zacina i dawkuje tyle sprayu, że nie rozlewa się na wszystkie strony i nie ścieka. Zapach jest bardzo przyjemny i lekki, z wyczuwalną wonią ziół, szybko znika, pozostawiając niesamowite uczucie chłodzenia na nogach i prawie natychmiastową ulgę, a i uczucie ciężkości nóg ulatnia się jak kamfora. Spray nie spowodował u mnie żadnego dyskomfortu, ani uczulenia, co przy mojej wrażliwej skórze graniczy z cudem.


Marka Gorvita trafiła ze swoim produktem idealnie w moje potrzeby. Stworzyła coś, co jest naturalne, skuteczne i chłodzące, czyli ma w sobie wszystko to, co lubię. 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś. Twoja obecność jest moją motywacją. Zapraszam.

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka